8 november 2007

8 november 2007 : gekke bekken !

We hebben er zelf geen erg in, maar wanneer we de foto's terugzien van onze stoei-partijen, nou, dan zijn we nu niet echt hele knappe beagles zeg !

Kijk eens wat een gekke bekken we kunnen trekken :

811071

811072

Echt knap zijn we dan niet he ?

811073

En op deze foto lijkt het net alsof Bono mij heel hard bijt, maar het stelt echt maar weinig voor hoor ! Meestal is hij degene die ineens begint te piepen, omdat ik een ietsiepietsie te hard heb gebeten, en dan is het spel gelijk klaar !

811074

Kijk maar : hier ligt Bono alweer op de grond, gelijk op zijn teentjes getrapt, omdat hij zo kleinzielig is wanneer het stoeien iets te heftig wordt !

811076

En wat doe ik dan ? Zoals ik al jaren heb gedaan, ik vermaak mezelf wel hoor !

811075

2 opmerkingen:

Brimstone zei

Mooie bekkies!
En nee, in spel doen ze elkaar amper pijn.
Ach, misschien is Bono niet kleinzerig, maar gewoon een beetje moe :-))

anne zei

volgens mij deden ze een wedstrijd. wie trekt de gekste bek.
Het is weer eens iets anders dan een lief beagle bekkie trekken. Jullie staan er weer mooi op hoor jongens.