17 april 2008

druk met de Cavaliers !

Nou ja zeg, nu heeft ons vrouwtje al ruim een week niets meer over ons geschreven in ons dagboek. En dat terwijl we nog wel zoveel hebben meegemaakt !

Zullen we eens zeggen wat haar nu zo heeft beziggehouden ?

13 april mocht ze een dagje fotograferen bij ... King Charles Cavaliers ! 75 stuks nog wel !

Ze heeft het wel erg naar haar zin gehad hoor, het was prachtig weer en de foto's zijn goed in de smaak gevallen bij de Cavalier-baasjes.

Mochten jullie haar reportage willen zien, neem dan eens een kijkje op :

Photo Gallery Cavaliers

Nu is ze nog druk bezig met de bestellingen van de foto's, maar zogauw ze weer bij is, dan wordt ons dagboek weer netjes bijgewerkt. Aandacht komen we zeker niet tekort hoor !

Hier wandelen we weer lekker bij De Melanen :

1204081

En de Beek is ook ons favoriete bosje, lekker dichtbij ook :

1204082

En wat ruikt het weer overal lekker, veel loopse teefjes !

1204084

Maar streken hebben we ook nog, hier was Bono weer de voetbalvelden aan het verkennen :

1204083

i.p.v. Bassie en Adriaan had er moeten staan : Bassie en Bono - de plaaggeesten !

En ook ik heb het vrouwtje weer blij gemaakt. Ik had een heerlijk verse hoop mensen-poep gevonden in het bos, en daar moest ik me natuurlijk even verrukkelijk mee insmeren !

1204085

Ik kon weer gelijk gewassen worden, zonde hoor, van dat lekkere luchtje !

We laten gauw weer wat van ons horen hoor !

Knuffels van Bas en Bono

3 opmerkingen:

Brimstone zei

Leuke Cavaliersfoto's!! Ik heb speciaal op de Blenheimpjes gelet natuurlijk. En ik zag een heleboel look-a-like Cavko Spaniel Caitlinnetjes :-))

Maar laten jullie de haasjes en konijntjes nu wel met rust, Boys van de Rebellenclub?

Diny zei

Gelukkig jullie zijn er weer,jullie zijn en blijven de helden ,ondanks de prachtige foto's van die hondjes.
Kuffel Doerak

Marion zei

Tja.... ik zou me haast schuldig gaan voelen... want ik heb Moira gevraagd om die prachitge foto's te komen maken tijdens het cavaliertreffen. Maar ik heb er niets geen spijt van hoor. Alle foto's zijn zo mooi geworden. Bedankt ! Groetjes Marion^& Storm