4 april 2008

nieuwe mand : in de mand !

Vandaag werden Bas en Bono verrast door een nieuwe stoffen mand.

Bono moest hem als eerste keuren, de mand werd grondig geinspecteerd ! Hij heeft alles besnuffeld, zijkanten binnenkant ja zelfs de onderkant ontkwam niet aan zijn inspectie !

Hee Bas ! Moet je kijken wat we hebben gekregen, wacht effe, ik zal hem even naar je toebrengen ..

Poe Poe ... dat valt niet tegen, best zwaar, zo in je eentje !

Hoe vind je hem Bas ? Reageer nou eens ! Of lig je al te slapen ?

Bas : " Bono, laat me nou even met rust, ik lig net zo lekker joh ! "

Okee, ik sleep hem wel weer terug, maar wat was nu de onderkant en de bovenkant ook alweer ?

Kijk Bas, hij ligt lekker hoor !

Bas : Nee Bono, je ligt er verkeerd op, dat is de onderkant !!!

Ik zal het even voordoen, kijk, zo hoor je erin te liggen :

Bono, je hebt gelijk ! Deze mand ligt inderdaad heel erg lekker ! Bedankt voor de tip !

Geen opmerkingen: