20 juni 2008

vakantie : strandfoto's

En tenslotte laat ons vrouwtje hier nog een aantal strandfoto's zien van onze vakantie aan Scharendijke :

Strand12

Strand13

Strand14

Hier kijk ik zeer gefacineerd toe hoe het water zich in de geulen en mijn gegraven kuiltjes vol loopt.

Strand15

Strand16 Strand17

Strand18

Strand19

Vaak was het strand helemaal voor ons alleen.

Strand20

Strand28

Strand22

Strand21

Strand23

  Strand24

Strand25

Strand26

Strand27

Strand29klein

Tot zover onze vakantie-blog. Nu weer tot de orde van de gewone dag, maar dan beleven we ook nog genoeg hoor !

We hopen dat we gauw weer naar het strand gaan, want dat blijft voor ons toch wel erg speciaal !

5 opmerkingen:

els zei

Heerlijke foto's weer Moira, die voor Neeltje Jans als ze zo spontaan aangelopen komen vind ik heel natuurlijk en mooi! ;-)

anne giezen zei

Leuk al die nageniet vakantie foto's. Jullie hebben je echt geen seconde verveeld.
Nu weer wennen aan het gebeuren van alle dag. Maar ook in de omgeving hier is het altijd wel leuk wandelen hoor jongens, en wie weet gaan jullie volgend jaar wel weer.

Diny zei

Jullie hebben een heerlijke vakantie gehaden wij mogen ervan meegenieten
Bas en Bono blijven voor mij prachtige mannen.
Groetjes,Diny

Marion zei

Hey Moira,
Wat zijn het toch heerlijke knullen. Prachtige foto's. Ik zit hier gewoon even mee te genieten van jullie vakantie.
Groetjes en fijn weekend, Marion van Storm

astrid en spyke zei

heerlijke vakantie fotos..
maar jullie vrouwtje kan dat natuurlijk ook goed..
.....t genieten.......straalt ervan af..
heerlijk om te zien..
..........spyke