23 augustus 2008

Het was weer even geleden ...

... dat de heren weer met elkaar hebben gespeeld ! Zo ook vandaag, ze waren weer speels, en renden zelfs achter elkaar aan, rond de salontafel, op de bank, van de bank ... gewoon weer prachtig om te zien !

228081

228083

Soms gaat het er ruig aan toe, maar ze blijven wel heel lief voor elkaar ...

228084

" o sorry Bono ... heb ik te hard in je oor geschreeuwd ? "

228082

Maar Bas kan zich ook heel goed alleen vermaken ...

228085

228086

Just me myself and my big bal !!

6 opmerkingen:

riet de vos zei

Het doet me zo n deugd te lezen dat mensen goed voor hun dieren zorgen,want zo hoort dat.Zelf ben ik een hele grote dierenvriend,maar dat moge duidelijk zijn,groetjes.

els zei

Jeetje Moira, een hotspot onder zijn voetzooltje????!!!!! Is zo al een pijnlijke jeukerige historie! Je hoort weer veel van hot spots de laatste tijd, zou dat ook iets met het seizoen te maken kunnen hebben?
Snel beterschap hoor! en een dikke knuffel aan Basje van mij, ik vind het heel zielig hoor!

Diny zei

Een hotspot is dat een ontsteking?
Heel goed dat jullie naar zee gaan het is echt goed voor de genezing.
Nu maar hopen dat het mindere wordt vooral met de jeuk maar ook met de pijn.
Knuffel van ons.
Gr,Diny

Marion & Storm zei

Ja erg vervelend voor die mooie Bas. Hopelijk heeft het zoute water hen heel goed gedaan. Wij hebben in ieder geval genoten. Groetjes van cavalier Storm en zijn vrouwtje Marion

anne zei

Vlug weer op de poot zijn hoor Basje.

Diny zei

Bono wist jij niet dat Bas jou en geheimpje wide vertellen?
Doerak