15 september 2008

onze beek ...

Bijna elke avond zijn we wel in de Beek te vinden. Hier is een groot losloopgebied voor ons, honden. En in de loop van de jaren zien we daar verschillende vriendjes, de laatste tijd zijn dat Mazzel en Dibbes, Jackie,Bubbles, Choco en sinds kort ook beagletje Elmo.

Zaterdagavond waren alleen de heren aanwezig, de dames Bubbles en Choco waren nog aan hun laatste loopse periode bezig, die zijn binnenkort weer van de partij !

149081

Mazzel en Dibbes ... zoals altijd netjes poserend !

149082

Elmo en Dibbes tijdens hun stoeipartij.

149086

Elmo zit niet gauw stil, maar hier toch een poging om voor de camera te zitten !

149083

Hier is Bono nog netjes ...

149084

... en hier zit het zand weer op zijn kop en in zijn oren !

149085

En hier zit ik geduldig te wachten, totdat mijn taxi weer voor me klaar staat :

149088

Vrouwtje denkt mij te helpen door een soort van zitzak weg te leggen. Hier zou ik makkelijker in en uit de auto kunnen stappen !

149089

Maar ook ik heb mijn trots, je denkt toch niet dat ik voor het gezicht van al mijn beek-vriendjes laat merken hoe zielig ik ben met mijn pootje ? Ik loop gewoon stoer naast de zitzak de auto in !

1490810

Zo, ik zit ! Maar ik moet wel stiekem vertellen dat ik sindsdien toch wel het gemak van deze zitzak ben gaan inzien. Nu wandel ik er makkelijk overheen, scheelt toch weer een sprongetje in en uit de auto !

14 opmerkingen:

Liesbeth de Regt zei

Moira,

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies.
Wat blijft is je herinnering aan je vader, koester deze, hij is kostbaar.

Lieve groetjes,
Liesbeth.

Brimstone zei

Moira,
Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Heel veel sterkte.
Brimstone

Diny zei

Moira en Rik,
We staan niet altijd stil bij het woord "samen"
Maar het is een groot gemis als "samen" uit je leven is.
Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Diny.

Peb zei

Moira en Rik,

Heel veel sterkte bij het verwerken van het
verlies van je vader,schoonvader.
Koester de mooie herrinneringen.

Johan en Christine

Marion zei

Moira en Rik, Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens jullie alle sterkte toe voor nu en de komende tijd. Lieve groetjes, Marion

anne zei

Moira en Rik

Alle twee heel veel sterkte in de komende periode.
Hoe plotseling, maar hoe liefdevol en op de manier die hij zich had gewenst.

Anne

Gretha zei

Moira,

Mijn oprechte deelneming met het verlies van je vader,ik hoop dat jij en Rik kracht kunnen putten uit de mooie herinneringen, heel veel sterkte.

Gretha

Jans zei

Moira,
Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Er zullen heel veel mooie herinneringen blijven......
Sterkte met het verwerken!

Yvon Houwen zei

Lieve Moira,

Ik weet niet goed wat ik je
schrijven moet.
Heel veel sterkte de komende tijd.
En mijn overtuiging is toch echt wel,
ondanks dat je hem niet meer ziet of
voelt hij overal met je mee zal gaan.

Groetjes Yvon

Cees en Carolien zei

Moira en Rik,

Wij hoorden vanmorgen in BOZ van Rob wat er gebeurd is. Wij wensen jullie heel veel sterkte met dit enorme verlies.

Anonymous zei

Gecondoleerd Moira

hartelijke groet!

Grxe9 en de kleine maatjes

Petra zei

Hoi Moira en Rik,

Ik lees het nu pas van je vader...
Ik wil je heel erf veel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verlies.

Groetjes Petra

els zei

Moira ook van ons langs deze weg nogmaals heel veel sterkte bij het verlies van jullie vader en schoonvader, een veel te jonge leeftijd maar daar houdt het leven geen rekening mee!
Met onze innige deelneming
Els en Julien

anne giezen zei

Nou Bas je hebt ook een grandiose zorgtaxi voor jezelf geregeld hoor! Dat is nog eens met eerbied ouder kunnen worden. Ja hoe je aan de bijnaam lord bommel komt???? lol
Weet zeker dat al je vriendjes aan de beek jaloers hebben gekeken, die moesten natuurlijk op hun eigen pootjes weer naar huis terug lopen.