24 september 2008

twee beagles en een muis

http://www.youtube.com/watch?v=E-UJpZezeAk

8 opmerkingen:

Diana Hoogenraad zei

prachtige foto's, van de honden, ze zien er gezond uit, ik heb genoten, mooie web-site ik kom nog eens terug heb een fijne avond
lieve groetjes Diana

anne giezen zei

Nee het was jammer voor Chess maar broer konijn moest maar daar blijven hoor!

Marion & Storm zei

Getver.... hahaha... maar dan dat trotse koppie erbij. Geweldig ! Groetjes Marion

Ad van Hooijdonk zei

Zeer mooie en hele leuke foto's heb je gemaakt,Dibbus,Mazzel en mijn persoontje niet te vergeten vonden het n.l. een heel gezellige middag met jou en Anne aan de Oesterdam.

Groetjes,

Ad

diny zei

Moira,
Heel leuk het filmpje.
Jouw ideeen en de uitvoering ervan zijn grandioos.
Jij durft als ik en muis zou zien ,kwam dan
thuis zonder camera en zonder Doerak,dan ga ik er echt vandoor.
Gr,Diny

Marion & Storm zei

Ik heb het filmpje nogmaals bekeken. Echt zo grappig dat jij de muis eerder zag dan die jachthonden :-)
Groetjes van Marion & Storm

Marion & Storm zei

Hey Moira, ik heb je net gespot op het blog van Els ! Greotjes Marion

Mirjam zei

Prachtig! Hoezo "jacht"honden? Een grappig gezicht.