30 september 2008

we zijn weer online !

Na zelf even te hebben gegoogled op het werk, kwam ik mijn eigen berichtje op een forum tegen van begin dit jaar. Toen was ik overgestapt van KPN naar Orange als provider. Veel problemen gehad, en ik had zelfs hetzelfde probleem als nu, nu er afgelopen weekend storing bij Orange was.

Gelukkig had ik toen de oplossing zelf in mijn topic beschreven, en heb net dus de installatie cd-rom van Orange opnieuw geinstalleerd. En het werkt weer !

De verhalen, foto's en belevenissen van Bas en Bono zullen nu weer spoedig volgen !

4 opmerkingen:

Marion & Storm zei

En wat zijn ze mooi ! Echt super mooi gemaakt Moira.
Groetjes Marion

yvon zei

Wat een sweety's.
groetjes Yvon

Anonymous zei

Oei..die zijn wel erg leuk.!

peb zei

Dat is dan een geluk bij een ongeluk hahaha
Maar gelukkig werkt het weer..