28 februari 2009

foto op canvas

Eindelijk heb ik een nieuw ontwerp kunnen maken van Bas.

Wat is dat moeilijk, voor je eigen hond ! Ik heb dan ook niet zoveel ( 100.000den ) foto's van hem ...

Voor anderen maak ik vrij makkelijk een ontwerp. Maar die hebben natuurlijk al de voorselectie gemaakt uit hun foto's !

Maar dit gaat hem uiteindelijk worden.

Basgrootnieuwvb

Deze gaat lekker groot op doek, 75 x 100 cm !

Dit doek neem ik 25 en 26 april mee naar de landelijke hondenshow in Goes. Daar sta ik met een stand met meerdere doeken en andere artikelen.

4 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Hahahaha..... Inderdaad.. lekker gek Hahaha.
Groetjes van Marion

Els zei

Whahahahahahaha geweldig Moira wat een leuke foto's.

Lachen die commentaren erbij.

Groetjes Els.

Brimstone zei

Hij is leuk geworden.
Je gaat het echt groot aanpakken, veel succes!

Wendy zei

Hoi Moira,
Het ziet er weer zeer mooi uit. Als het even meezit gaan wij ook naar dat evenement en dan gaan mijn ouders ook gezellig mee.
Dan komen we zeker je stand bewonderen...

Succes met je creaties.
Groetjes Wendy