26 februari 2009

Heerlijke schoffies !!

Je zou zeggen : oud en wijs ? Nou niet in het geval van Bas !

Hij leert bepaalde gewoonten niet af, zeker de vervelende gewoonten niet :

Vanmiddag liepen ze lekker te kuieren in het bos, Bas zoals gewoonlijk heel taktisch achter ons. Want dan zie ik natuurlijk niet wat hij allemaal uitspookt !

262093

Op een gegeven moment bleef hij wel erg lang achter ... na ongeveer 10 minuten kwam hij dan toch de bocht door, en ik zag het al aan zijn manieren : hij likte met zijn tong langs zijn lippen, en die tong zag al bruin ...

Eenmaal dichterbij zag ik dat Bas weer even een heerlijke mensenpoep-rolmassage had genomen !

Wat blijft het toch een vies schoffie ...

262091

Heel onschuldig kijkt hij hier omhoog : Ik heb toch niets gedaan wat niet mag ???

262092

En wat dacht je van het andere schoffie Bono ? Die heeft altijd van die mooie kwijl-streepjes over zijn neus lopen, erg apart, dat wel ! En doordat hij van die lange draden uit zijn mond heeft hangen, sleept hij dan ook regelmatig allerlei bladeren en takjes mee uit het bos, wat dan aan zijn onderkin hangt te bungelen !!

Ach, het zijn gewoon echte genieters, die zich niets aantrekken van uiterlijk protocol !

En kijk nou eens naar dat snoetje, daar kun je toch niet kwaad op worden :

262094 

8 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Wauw wat zullen jullie genoten hebben. Niet alleen de baasjes zijn moe denk ik.... Mooi geposeerd ook. Schitterende foto's ! Groetjes van Marion

christine zei

Kijk... dat is nog eens genieten van al die ijs en sneeuwpret..

Eelco zei

Hoi Moira,

Bedankt voor de leuke wandeling en de geweldige foto's !!!!! echt Super !!

We gaan het zeker nog eens over doen.

Groetjes Eelco

lisette zei

nou zeg,dat zijn supermooie foto,s erg leuk!!
het avontuur spreekt uit de foto,s!
ik als bazinnetje van isa en noa was hier niet bij,maar kan zo zien dat het een geslaagde wandeling was!
bedankt voor het nemen van de mooie foto,s!!

Els zei

Hee moira, wat het je weer prachtige foto's gemaakt zeg. En een heel leuk verhaaltje erbij. Ik geniet steeds weer als ik jouw blogje lees.

Groetjes els.

els zei

Jakkes Moira, vies maar nog viezer die mensen die overal maar " wildpoepen ", er spelen ook kinderen in dat bos en je bent er nergens veraf van de bewoonde wereld, sorry " echte vetzakken " zijn het.
Maar idd boos kan je op Bas niet worden :-))

mikail zei

ik vind honden lief maar ik heb er geen leuke foto's echt mooi de honden ook ik hoop dat ik er ooit een krijg

mikail zei

Ik vind honden lief maar ik heb er geen.Leuke foto's, echt mooi. De honden ook. Ik hoop dat ik er ooit een krijg.