23 juni 2009

Bono z'n verjaardag

Vandaag 22 juni was Bono jarig, hij is 6 jaartjes jong geworden !

Tja, en wat moet je een hond voor z'n verjaardag geven ? Waar kunnen we Bono nu echt een plezier mee doen ?

Wandelen in een geheel nieuw gebied ! En dat hebben we gedaan, in Dinteloord. Daar hebben we met Nicole en Ronald een mooie wandeling gemaakt in een natuurgebied, incl. zwem-gelegenheid.

Dus daar gingen we op stap. De polder in, en toen een weggetje waar ze beiden los mochten lopen. Halverwege dit weggetje was een groot natuur-meer waar ze konden gaan zwemmen.

Maar Bono begreep dat met dit natuur-meer de sloot incl. kikker-dril bedoeld werd ... hier sprong hij dan ook al meteen in ! Na een klein rondje zwemmen, kwam hij onder de kroos weer uit de sloot vandaan !

Nog een stukkie wandelen, en toen konden we linksaf het natuurgebied in. En dat was meteen dikke pret voor Bas en Bono :

226091

Daar vlogen ze richting waterplas !

226092

Wat een mooie waterplas is dit zeg ... even lekker afkoelen.

226093

Terwijl Bas nog aan het badderen was, besloot Bono de omgeving op eigen houtje te ontdekken. Hij had weer de tijd van zijn leven, hij rende door het hoge gras alle kanten op, om uiteindelijk op een akker te belanden. Hier ging de neus aan de grond, en waren de oren weer gesloten.

Helaas moest hij eerst door een vieze sloot baggeren om de akker te bereiken, en om weer terug te komen, moest hij weer door dezelfde sloot ...

Dus weer verplicht terug naar het schone water om daar weer schoon te worden !

Bij Nicole en Ronald hebben we nog in de tuin wat gedronken, en toen besefte Bas dat er iets niet klopte ... hij mist iemand. Zijn blik bleef op de achterdeur gevestigd. Hij mocht even binnen kijken. Binnen snuffelde hij aan de nieuwe mand, die klaar staat voor Fleur. En toen was het goed.

226095

226094

11 opmerkingen:

bluf en chess zei

Alweer 10!!!
Nog een hele fijne verjaardag Bas en dat er nog heel veel mogen volgen. Net zoals de soesjes want die zien er wel echt overheerlijk uit!

Genietse knul en even niet op de lijn letten vandaag maar wel oppassen dat je geen buikpijn krijgt.

Diny zei

He Bas,
Hartelijk gefeliciteerd met je 10de verjaardag,je bent wel lekker verwent.
Nog veel knuffels van ons.Doerak en Diny.

Moira, de zondagochtend wandeling is er even niet van gekomen.
Onze schoondochter is opgenomen op de PAAZ afdeling in het ziekenhuis nu komt een gedeelte van de zorg van de kleinzoons op ons neer.
Heb dan zondags ook de fut niet om nog de wandeling te doen,
groetjes,Diny

Mikkie zei

Ha Bas!
Gefeliciteerd, 10 jaartjes jong! Toevallig zeg, jij en ik zijn op dezelfde dag jarig! Maar we zijn niet van hetzelfde jaar, ik ben van 1993 en gisteren dus 16 jaar geworden! Mijn baasjes zijn maar wat trots dat ik die respectabele leeftijd heb behaald. Maar denk je dat ze mij slagroomsoesjes hebben gegeven, laat staan andere cadeaus? Mooi niet! Dus volgend jaar kom ik wel bij jou onze verjaardag vieren, jouw baasjes begrijpen tenminste hoe belangrijk een Beagle-verjaardag is!
Groetjes van Mikkie uit Kalmthout

Bono zei

Hieperdepiep HOERA!!! Van harte gefeliciteerd Bas! Wat heb jij mooie en lekkere kado's gekregen! Ik hoop dat als ik jarig ben ik ook wat lekkers krijg van mijn baasje en vrouwtje....ik moet nog een paar maandjes wachten voor mijn eerste verjaardag.
Poot van Bono uit Weert

Meggy en Toby zei

Lang zal die leven, lang zal die leven. Sorry Bas, we zijn een beetje laat, maar we waren heel erg druk. Maar nu speciaal voor jou van ons:
GEFELICITEERD MET JE 10E VERJAARDAG. Toby: He Bas, ik ben in februari 10 geworden, maar het is wel een mooie leeftijd hoor. Meggy moet het nog maar zien te halen met haar rare stuiterbuien...heb je wel een fijne dag gehad? Ondanks dat rare hoedje..mensen hebben maar vreemde gewoontes.
Dag Bas tot snel

Marion&Storm zei

Bas, Sorry dat ik zo laat ben maar daarom evengoed... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En wat ben je verwend zeg... Heerlijk toch. Precies zoals het hoort. Dag lieve Bas, op naar nog een heleboel jaartjes erbij. Pootje van Storm en natuurlijk ook proficiat van Marion

els zei

Bono, nog van harte kereltje met je verjaardag! Doe er nog heel veel jaartjes bij samen met Basje en de baasjes. Jullie hebben daar ook een heerlijk leventje met elke dag een nieuw avontuur!

diny vos zei

Hallo Bono,
Gefeliciflapstaart en nog heel veel knuffels van ons.
Doerak en Diny

Wendy zei

Ha die Bono,

Gefeliciteerd!!!Alweer een jaartje wijzer.
Je hebt toch nog wel een stukkie taart gehad?!?
Groetjes,
Wendy & aanhang

Bono zei

Héé Bono, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat toevallig zeg, zijn we in de zelfde week jarig!! Ik kreeg zo'n idioot hoedje op, nou......die heb ik maar weer snel afgezet hoor, ben altijd al een feestbeest, niet alleen op mijn verjaardag!!!
Groetjes, Bono

Marion&Storm zei

Bono, Ook jij nog proficiat met je verjaardag. Een heerlijke wandeling in perfect gebied. Wat wil een hond nog meer ?
Groetjes,
Marion & Storm