20 juni 2009

de liefde bekoelen

Vanmorgen had Bono de tijd van zijn leven met een loopse teef : Noa.
Noa wilde nog net niet, dus was het kat en muis spelen met elkaar.
Bono was uiteraard echt helemaal bek-af.

Toen we thuiskwamen heeft hij eerst uit de vijver gedronken.
Ik liep naar binnen en ging naar de keuken.
Mijn schoonmoeder en Rik zaten al te ontbijten, zoals elke zaterdagochtend.

Ineens komt Bono in deze situatie naar binnen, een heel waterspoor achter zich latend :

206091

Hij moest volgens mij toch even flink de liefde bekoelen !!

Uiteraard was hij zich van geen kwaad bewust ...

206092

Heb ik iets verkeerds gedaan dan ?

206093

Daar kun je toch niet kwaad op worden ? 

1 opmerking:

Marion&Storm zei

Hey Moira, Ik ga vanavond meteen even kijken bij je... of als het lukt even tussen het werken door vandaag... Groetjes, Marion