26 juli 2009

wadlopen in Zeeland

Op dokter's advies zijn we vanmiddag naar het zoute water gereden. Bas moet zoveel mogelijk zwemmen. Zout water is goed voor zijn voorpootje en ook voor zijn conditie !

Zo gezegd zo gedaan, en hun vriendin Cenna was ook van de partij ! En die kan zwemmen, het waren vanmiddag drie zeehonden bij elkaar :

267093

Hoewel Bono soms wel last had van water in zijn " kleine " oortjes !

267094

267095

Wie het eerst uit het water is, Cenna of Bas ! 

267096

Cenna heeft gewonnen !

267097

Wat zouden Bas en Bono toch zien ?

267092

Bono gaat er zelfs even voor zitten ...

267098

Cenna glijdt door het water ... als een echte dame !

267099

Bas geniet ervan, je ziet hem gewoon bijkomen in het koele water ! Lekker voor zijn pootje ...

2670910

Bono en Cenna renden achter elkaar aan ! Goed voor de conditie !

2670911

Drie waterratten ...

2670912

En nog even poseren voor de camera :

2670913

267091

2670914

Ze hebben alledrie genoten, en zeker voor herhaling vatbaar. Eenmaal weer thuis hebben de heren lekker samen op een bank liggen snurken ! 

4 opmerkingen:

Maggy zei

Hoi Bono,
Ik ken dat wel hoor, dat gewroed in je oor. Komen ze met dat flesje (vooral als je gezwommen hebt) en dan spuiten ze dat in je oor brrrr getver. Maar ik ben slim geweest, ik heb het flesje zoek gemaakt, want mijn baasje heeft mij wel zover dat ik wel moet blijven zitten. Dus ik heb het flesje nu kwijtgemaakt...dan kunnen ze voorlopig mijn oren niet doen....moet je ook proberen.
Ik hoorde alleen vrouwtje zeggen dat ze van het weekend weer spul gaan halen..moet ik mij toch even op gaan voorbereiden. Misschien kom ik nog met een nieuw plan.
Woefse...

anne zei

Ach Bono gelukkig is het nu achter de rug en het is te hopen dat je oren nu wel werken( al denk ik dat je toch net zult blijven doen alsof er nog steeds proppen in zitten.)

Bono zei

Dit ziet er heerlijk uit! Volgend weekend ga ik op visite bij een nieuw neefje in zeeland, hoop dat ik dan ook nog naar de zee ga met mijn baas!
Woefs, Bono

Marion&Storm zei

Wat een heerlijk doktersadvies ! Ik kreeg druppels voor in m;n oren. Brrrrr.....
Pootje van Storm die aan het bijslapen is na z'n vakantie avonturen.... Groetjes ook van Marion