31 augustus 2009

morgen foto's maken van de knie

Vandaag zijn we met Bas bij de dierenarts geweest, en zoals het ons al opviel, het gaat alleen maar slechter met Bas z'n knie.

Ik heb gelijk een afspraak gemaakt om foto's te laten maken voor morgen. Hopelijk kunnen ze dan met zekerheid vertellen wat het is, en hopelijk is het iets wat te genezen is !

Het kan van alles zijn, maar de dierenarts gaat ervan uit dat het toch niet goed zit met de kruisbanden bij zijn knie. Als dat het geval is, dan is een kleine operatie noodzakelijk om Bas weer goed te laten herstellen.

Ik hoop dat we morgenmiddag meer weten, eerst Bas morgenochtend wegbrengen ...

Oud worden is helemaal niet erg, zolang het niet gepaard gaat met pijn en mankementen. Ik gun Bas een pijnloze oude dag, en hopelijk kunnen we weer gauw de wandelingen maken die hij altijd zo graag deed !

1 opmerking:

Marion&Storm zei

Hahaha ja zo te zien was het erg smakelijk. Weet je wat ik soms doe. In mijn ijsklontvorm (zo'n rubber bakje) doe ik in het water ook van die kleine snoepjes (kipbotjes). Die zetten iets uit in het warer en als het ingevroren is dan lijkt het door het vergrootglas effect nog groter. Ha, die Storm denkt dan dus een heel groot kippenbotje te krijgen. Verpakt in een ijsblokje. Groetjes, Marion