29 augustus 2009

zon wind regen en weer zon

Wat was het gisteren schitterend weer ! Lekker afwisselend, we hebben zowat alles wel gehad, daar hou ik wel van.

Eerst was er s'middags zon. Lekker buiten zitten :

28894

28893

24891

En toen begon het heel hard te waaien. En de regen kwam ...

28896

Ik had Bono beloofd om naar de oesterdam te rijden, maar dan moet wel eerst de regen ophouden !

28895

Wachten duurt lang ...

28897

28899

Bas vond het wel best, die had niet zo'n interesse om naar buiten te gaan !

24892

Dan lag ie weer hier, dan weer lekker achter de kachel ...

28898

Toen werd het weer droog, en ging ik samen met Bono richting oesterdam.

288910

Er stond veel wind, we hebben daar lekker uitgewaaid !

288911

288912

288913

288914

Gevangenklein

En als afsluiter een mooi symbolisch plaatje ... de zon gevangen !

3 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Hoi Moira, Tof dat je ook met een stand daar stond. het was voor mij te druk dat weekend. Drie verjaardagen waaronder ik zelf. Maar harvest fair is wel iets waar ik misschien volgend jaar eens een kijkje wil nemen. lijkt me heel leuk. De opdrachten die je er weer opgedaan hebt zijn schitterend geworden. Beide uniek en bijzonder. Erg mooi gedaan weer. Groetjes, Marion

vanessa zei

Wat een mooie foto's weer!!!
Die vogels zijn super.

Groetjes Vanes

Els zei

Mooie foto's weer Moira.

Groetjes Els.