12 oktober 2009

iets wat niet mag ...

... is extra leuk om te doen !

Sinds een aantal weken mogen wij niet meer boven komen. Dit omdat Bas last heeft van zijn gewrichten, daarom mag hij geen trap meer lopen. En omdat Bas het niet mag, mag ik het ook niet meer. Ze maken geen onderscheid.

En dat is best wel wennen hoor, Bas is al 10 jaar gewend om gezellig boven te slapen, en ik, Bono, sliep al vanaf dat ik hier woon, naast hun bed, op mijn eigen bedje.

Vandaag lette het baasje even niet goed op, en de deur stond open naar gang, dus ook naar boven ! En heel stilletjes sloop ik naar boven ... voorbij de computerkamer van het vrouwtje, zo door naar de slaapkamer !

Prinsheerlijk heb ik me in hun dekens genesteld, en o wat is dat dan toch lekker zeg :

Bono_002_2

O nee, ze heeft me betrapt !

Bono_001_2

Ik sluit gauw mijn oogjes, en doe net of ik het niet in de gaten heb ... welterusten !

3 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Hey Bas & Bono, Fleur is een schattig vriendinneke. Als ik zie hoe ze met het kussen doet snap ik dat je of op de bank net uit het bereik gaat liggen, of even laat weten "nu even niet" hahaha. Maar voor zo af en toe is het toch wel gezellig hxe9 ?! Pootje van Storm

els zei

Lekker trio met allemaal een eigen imago ook al zijn het drie beagles ze hebben alle drie een totaal andere uitstraling, mooi!

yvon zei

stoute, stoute Bono!!!!
Maar ik vindt ondeugende beagles
veeeeeeeeelllll leuker, hoor!

Groetjes Yvon