29 november 2010

Plattelandsfair Stavenisse

Zaterdag 27 november was er een leuke gezellige plattelandsfair in Stavenisse. Ik werd uitgenodigd om daar met mijn kraam met creations op doek te staan, om mijn werk te promoten.

Het werd georganiseerd door www.huisemma.nl .

Het werd gehouden op een boerderij, waarbij de boerenschuur werd omgetoverd tot een sfeervolle omgeving voor de fair. In de boerenschuur stonden een paar paarden vanachter de tralies er gezellig bij. En buiten stonden twee andere paarden de boel door de ramen in de gaten te houden !

Lisette1 

Mijn kraam, met creations op doek : www.moirart.nl

Lisette2 

Lisette3 

mmmmm .... lekkere bonbons !!

Lisette4 

Lisette5 

Lisette9 

Lisette6 

Lisette7 

Lisette8 

Lisette14 

Lisette15 

Lisette16 

Lisette12 

Lekkere zoete taartjes van www.zoetecaatje.nl

Lisette17 

Lisette13 

En tenslotte de paarden die buiten stonden te smoezen. Die hadden een gezellig onderonsje :

Paarden6 

Paarden5 

Paarden4 

Paarden3 

Paarden7 

Paarden2 

Paarden1 

3 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Hoi Bas & Bono, Hier net zo hoor. 's Morgens in alle vroegte een grote ronde en pas 's avonds laat weer. Soms even naar St-Annaland om lekker te zwemmen. Overdag houden we ons gemak.
Maar weet je Bas & Bono... kom maar eens kijken voor een leuke afkoeltip op ons blogje :-)
Doet jullie vrouwtje vast voor jullie ook maken.
Pootje van Storm en groetjes van Marion

Anjuska zei

ha ha echt leuk het is gewoon net echt heel leuk gedaan mijn complimenten

carin van der Kleijn zei

Wat goed gedaan!,mooie foto's hoor.
het was een koude maar gezellige dag.
groetjes carin