14 december 2011

Bono en de koelkast

Een paar weken geleden kwam ik erachter dat Bono na ruim een jaar ineens de koelkast weet open te maken ! Trots kwam hij met een pakje snijwaren in zijn bek de kamer binnengelopen. Hij heeft lekker gesmikkeld ... Maar een nadeel aan Bono is dat hij zijn "buit" met hand en tand bewaakt !

Toen ik zijn verpakking weg wilde halen, liet hij met zijn tanden merken dat hij het er niet mee eens was. Dit moest ik dus gaan voorkomen.

Dus naar de bouwmarkt, en een kinderslot voor op een koelkast gekocht. Geweldig !
Het zit goed dicht, hij kan er niet meer bij.
Tot vanmorgen .... ik hoor een hoop gekletter, en jawel ... daar komt Bono wederom trots als een pauw met een deel van het slot in zijn bek !
De koelkast zit nu weer dichtgeplakt met plakband ... en nu maar weer iets gaan verzinnen wat 100 % Bono-proof is .... zucht ....

3 opmerkingen:

Monique Zijderveld zei

Geweldig, bijdehand ventje. Wel lastig, zo'n probleem, maar stiekem moet ik er wel om lachen.

mirjam zei

gewledig sorry Moira maar geef Bono is ongelijk

Anoniem zei

Whoehahaha hoe krijgt hij het voor elkaar zeg. Ik moet er ook om lachen maar begrijp dat jij er niet echt blij mee bent. hahaha.Groetjes Marion & Bliksem