25 december 2011

wie wat bewaart ... die heeft wat !

Vanmorgen hebben we een grote wandeling door de polder gemaakt.

Bas is lekker fit, of dat komt door het nieuwe voer, of omdat het wintertijd is, minder warm, weet ik niet. Wat wel duidelijk is, is dat zijn obsessie om hondendrollen op te sporen, echt stukken minder is geworden !

Halverwege de wandeling komen we een berg paardenpoep tegen. Hier neemt Bas wel een hap(je) van ... ach, dat kan geen kwaad denk ik.

Fit en trots loopt hij voorop, stevig doorstappend, staartje fier omhoog. Wat is hij toch fit denk ik nog, fijn hoor, en ik merk dat hij ook een stuk minder hijgt, zijn bek is dicht, dus ...

Ja, na twintig minuten zo te hebben gewandeld, stopt Bas ineens en dan ... zoals Houdini het ene konijn na het andere uit een hoge zwarte hoed tovert, zo vallen er een voor een een paar flinke paardendrollen uit Bas zijn bek!

Het was waarschijnlijk van een verkeerd bouwjaar en nog niet goed gerijpt ....

2 opmerkingen:

Website van , Michael,Dylan,Justin en Elwood ( Kevin + 13-01-2009 Jayson + 10-03-2013) zei

Oh,oh. Wat een snoeper. maar Moira pas op me paardenmest. Dit kan fout zijn voor honden. De wormen middelen die gebruikt worden voor paarden komen vaak met de mest mee naar buiten.

Sylvia zei

Bas o o geen paardenvijgen eten hoor... die zijn echt heel erg slecht voor jou!!!

Geen drollen eten maar wel van die Vijgen ik snap je niet hoor!

Gelukkig hebt je ie eruit gespuugd!