9 mei 2012

Bono en de kip

Ik zit lekker aan een bakkie koffie, hoor ik ineens een hoop kabaal in de keuken ...
Het hondenluikje gaat luidruchtig open met een lawaai, wat niet normaal is als Bono er gewoon zomaar doorheen wandelt!
En daar komt Bono weer heel triomfantelijk, haastig naar binnen gestiefeld, staart fier omhoog, met een kip in zijn bek !
Nee, gelukkig geen echte levende, die scharrelen niet bij mij in de tuin.

Kijk eens vrouwtje, ik heb de kip gered van de regen en de kou!

Hoezo ... mag ik niet met de kip spelen? Heb je nooit gehoord van een "kale kip kun je niet plukken" ?? Deze is NOG niet kaal ...

De kip heeft toch maar een veilige "Bono-proof" droog en warm plekje gekregen ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaah heerlijk te zien dat op latere leeftijd die streken blijven bestaan.
Groetjes, Marion & Bliksem

karlijn zei

hahah goed van jou hoor jongen om die kip ff naar binnen te halen