4 mei 2012

Lieve Bas ....

.... vandaag ben ik weer even bij je geweest. Samen met Bono en Isa. Ik heb je verteld, hoe het nu met ons gaat.

Maar je weet het wel, want je bent er altijd bij, overal waar we zijn, wat ik zie, dan ben jij er bij.

Maar toch heb ik je net verteld, dat het goed met ons gaat. Dat Bono en Isa steeds meer en meer maatjes worden. Dat we nu steeds vaker nieuwe plekjes ontdekken, wat jij ook altijd zo graag deed.

Toen ik net tegen je praatte, waren zelfs Bono en Isa rustig. Ze voelden het aan ...

Lieve Bas, jij bent nu zo ver weg, maar dichterbij dan ooit ...

Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
Dan iets houden wat je toch niet mist
Liever buiten ook al is het koud
Dan naar binnen als daar niets meer is

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeps... zit ik hier ineens met tranen in mijn ogen. Mooi verwoord Moira. Groetjes Marion

Dia zei

ja hier ook Kippenvel!

Anoniem zei

......... Ik ben er een beetje stil van. Kippenvel ...
Maar je hebt gelijk, Basje is er altijd bij , wherever you go, whatever you do.....
Lex.

TEAGAN zei

Hier ook weer tranen Moira, Basje " heer Bommel " je blijft een sweet memory samen met diegene van je makkers die je al voorgegaan zijn.

karlijn zei

heel mooie beschreven