5 november 2007

5 november 2007 : theedoeken en ballen !

Het allerleukste speelgoed vinden wij toch wel oude theedoeken, en tennisballen. Nu heeft ons baasje heel ingenieus een bal in een theedoek gewikkeld, met een paar knopen erin. Wij vinden dit zo interessant : vooral om die bal er toch maar uit te krijgen !

Deze theedoek-met-bal is dan vaak aanleiding voor onze speel-kwartiertjes.

Bono was de laatste dagen nogal kreupel, maar hij knapt echt heel goed op. Vanavond wilde hij dan ook weer met mij spelen. Met de theedoek-met-bal als inzet !

En dan heeft ons vrouwtje weer zoveel schik : die pakt natuurlijk de camera erbij, en gaat op de grond zitten om ons te fotograferen :

511071

Bono ( links ) gaat de strijd met me aan. Hij denkt dat ik al een oude versleten heer ben, maar dat heeft hij dus duidelijk mis !

511072

Kom maar op Bono ! Even kijken wie hier nou de baas is !

511073

Niet afklemmen he ! Dat doen die boksers nou ook altijd, dat is zo flauw !

511074

Nou, ben jij nou een jonge vent Bono ? Kom op !! Ik ben nog lang niet moe hoor !

511075

Daar is ie weer, hij ligt te azen op de theedoek-met-bal ....

511076

Je moet beter je best doen hoor Bono, nog iets meer onderdaniger zijn ....

Bono : " au au !! Mijn pootje doet zeer Bas ! "

Bas : " Laat me eens kijken .... "

511077

En voordat ik het wist, had Bono toch de theedoek-met-bal te pakken !

Trapte ik weer in zijn zielige toneelspel zeg !!

511078

Maar ik ben blij dat Bono geen zeer pootje meer heeft.

Nu kunnen we tenminste weer elke avond lekker ravotten !

4 opmerkingen:

Brimstone zei

Wat een Beaglepret, met zo'n leuk speelgoedje!

Cynthia zei

Schitterend Moira, wat een prachtige foto's weer en wat hebben ze een lol samen met zo iets simpels!

Fijn dat Bono bijna weer de oude is!

ria (sjors & gijs) zei

Leuk Moira, deze nieuwe weblog. Uiteraard weer mooie foto's.gr.ria

christine zei

Zo zie je maar weer, je kunt een hoop geld besparen aan speeltjes hahaha
De grootste lol met een simpele theedoek !