19 december 2007

Open Sollicitatiebrief

Geachte burgemeester van Bergen op Zoom :

Aangezien mijn taak als asfalt-tester vanaf vrijdag 21 december komt te beeindigen, zou ik graag bij deze open sollicitatie willen solliciteren naar een  functie van " drollen-vanger ".

Ik heb een zeer indrukwekkende werkervaring, en ik kan alle moeilijk verborgen drollen feilloos traceren.

Vooral nu in deze wintertijd, zijn ze niet te  versmaden ! Nu met een mooi wit krokant laagje eromheen, zou het tevens kunnen fungeren als eetwaar. Biedt ze aan bij de grotere restaurants bijvoorbeeld : er worden toch ook truffels opgegraven ? Die blijken ook heerlijk te zijn !

Helaas kan mijn vrouwtje mijn grote talent niet waarderen.

In het Bergse kader van de campagne :

‘Hondenpoep STRONTvervelend! Ruim het op!’

en gezien mijn ervaren grote neus, meen ik in aanmerking te komen voor de functie van " drollen-vanger ".

Overwerk of in ploegen werken is geen enkel probleem voor mij.

Mijn slogan luidt :

Uitwerpselen groot of klein ..... Bas de Beagle maalt ze fijn !!

Ik hoop dat u mij wilt uitnodigen voor een persoonlijk gesprek, zodat ik hoogstpersoonlijk duidelijk kan maken dat u met mij een goede kracht in dienst zult krijgen.

En over de vergoeding gesproken : in natura uitbetaald worden is geen probleem !

Met vriendelijke groet,

Bas van Bolgerijen

p.s. bijgevoegd zijn een paar pasfoto's. Die mag u uitdelen aan eventuele toekomstige fans !

Pasfoto

3 opmerkingen:

Brimstone zei

Het zou wel heel dom zijn van de burgermeester als ie jou niet aanneemt, Bas!
Een kerel met zoveel talenten.

Mooie pasfoto trouwens, slim om die erbij te doen.

anne zei

Nou als ze jou niet aannemen dan zou ik ze toch me even daar een poepie laten ruiken op het gemeente huis!

Christine zei

Nou de burgemeester neemt jou
heus wel aan hoor met zo'n geweldige c.v.!!