19 januari 2008

puppie-streken van Bas

Toen ik pas bij mijn vrouwtje en baasje kwam wonen, hadden zij de woonkamer compleet puppie-proof gemaakt. De 2 onderste planken van de boekenkast waren leeggehaald. Ze waren bang dat ik daar de boeken uit zou halen om ze kapot te maken.

Nou had ik dat heus niet gedaan hoor: ik ging er meestal gewoon lekker in liggen ! Kijk maar eens hoe onschuldig ik hier nog lig, ik deed toch niets verkeerds ?

Scan2

Maar toch werd alles weggehaald. ( nadat deze foto gemaakt werd )

Na een paar jaar werden de planken toch van lieverlee weer volgezet met boeken en andere prullen. Ik kwam er niet aan, want het was niet interessant.

Tot een paar weken geleden ik ontdekte dat op de onderste plank een paar zeer interessante tassen lagen. In een van deze tassen ligt een schijnbaar duur ding wat het fototoestel van vrouwtje langer maakt, en deze tas pakte ik maar eens van de plank. Dat is grappig : ik kon er mee gaan voetballe n! Vooruit trappen met mijn voorpoten, en de tas gleed heel leuk voor me uit !

Vrouwtje zag dit, en werd me toch boos joh ! Foei Bas, dat mag toch niet !!!

Ik zette gelijk mijn zielig masker op, en kreeg weer een aai over mijn bol.

Vandaag dacht ik : ik verveel me, laat ik die voetbaltas maar weer eens pakken ! En ja hoor, wat een lol had ik weer, met vol energie en mijn staart al driftig heen en weer zwiepend rende ik weer achter de tas aan !

Ditmaal werd het vrouwtje weer boos, pakte de tas af, en zette het ineens weer ergens hoog waar ik niet bij kan ! Ook de andere prullen heeft ze van de planken weggehaald.

Ze mopperde : ' Tjonge tjonge ... denken we dat we 2 volwassen beagles in huis hebben die niets meer uithalen, komen de streken bij de oudste en wijste gewoon weer terug ! "

Nou ja zeg .... ze gunt me ook helemaal niets he !

En dan vinden ze dit weer wel grappig, dat Bono dit gaat uithalen :

180108_007

Dan is het ineens : O kijk eens, Bono zit op tafel ! O O !! Even een foto van maken hoor !

Nou dat vind ik dus niet eerlijk ..... ik had altijd het alleen-recht om op tafel te mogen staan. Dat mag Bono nou ineens ook al !

Ik heb het echt soms zoooo zwaar ....

180108_010a

2 opmerkingen:

anne zei

Ja het is daar net als vroeger een autoloze zondag!over een paar maanden zullen de knullen er wel weer overheen gaan,maar dan lekker achterin de auto.

Brimstone zei

Wat een gezeur toch, Bas. Wat kan het nou voor kwaad, voetballen met een fototas, dat voelt ie heus niet hoor. Mensen kunnen soms zo pietluttig zijn....pfffff

Nou ja, Bono boven op tafel! Ook weer zo wat. Jongen je hebt het zwaar, heel zwaar.