24 februari 2008

Bono en Storm

Vanmiddag mocht ik, Bono, alleen met het vrouwtje mee. Bas ging met het baasje mee naar de Oesterdam. Waar zouden wij nu naartoe gaan ?

Ik begon al onrustig te worden achterin de auto, dat ben ik altijd al, maar als ik alleen ben, zonder Bas, dan ben ik toch niet echt gerust hoor !

Al gauw stopten we bij de Heide ! Joepie ! Daar zijn we pas geleden nog geweest samen met Bas. We stapten uit, en toen kwam er een mevrouw naar ons toe met een vreemde hond, Storm genaamd.

Gelukkig is Storm goed volk ! Het klikte goed tussen ons. We waren niet gelijk klef met elkaar, maar we voelden wel aan dat het goed was. Natuurlijk kletsten de vrouwtjes erop los, en ook de camera stond constant stand-by ! Storm is wel een mooi fotomodel hoor, zoals hij zo op die boomstam stond te poseren, nou, dat vond ik de vorige keer maar niks !

Hier zie je een foto-impressie van onze zeer gezellige wandel-middag :

En voor mooie portretfoto's van Storm moet je ze even hier in het groot kijken :

http://www.basje.info/storm.html

3 opmerkingen:

Brimstone zei

Hoe verzin je het Bas om je oren in 'de vliegende non stand' te zetten net als jullie vrouwtje een statiefoto wil maken :-)

Annette zei

Mooie foto's van de twee charmeurs, Moira.
Als ik een hondenhart had gehad ging het zeker sneller kloppen ...

Brimstone zei

Bono heeft zich prima vermaakt met allemaal niet-Beagles!
En Storm is een mooie stoere Cavalier jongen! Zijn portretten zijn zeer geslaagd, complimenten!