21 februari 2008

vreemde man op zolder ...

Nou, wat is mijn  vrouwtje toch dom he ! Komt er een vreemde man binnen, met een grote zware koffer, en gaat zo in een keer door naar boven. Dat vertrouw ik dus al niet he !

Normaal als er iemand binnenkomt, dan gaan ze gezellig beneden zitten, bakkie leut erbij, en gaan ze gezellig kletsen. Zoals twee dagen geleden, toen kwam er ook onverwachts visite, maar die kende ik wel, dat is het broertje en het nichtje van mijn vrouwtje. Er was nog een vreemde gast bij, en die bleek de vriend van het nichtje te zijn. Toen heb ik gelijk mijn bewakingskunsten vertoond, door snel een plastic tas met lege fles te pikken, en deze nam ik mee naar mijn mand. Niemand mocht bij me in de buurt komen ! Maar helaas kreeg ik geen aandacht, ik werd gewoon genegeerd. Toen legde ik mijn kop maar op de plastic tas, en ging er lekker op slapen ... maar goed .... ik dwaal af van de vreemde man :

Deze man liep dus gelijk door naar boven, en boven liep hij nog eens een trap omhoog !

Dat vertrouwde ik niet ! Ik probeerde ook een paar treden omhoog te klimmen, maar helaas, dat lukte mij niet. Ik bleef maar naar boven kijken, en hoorde een hoop kabaal ...

22_001

De stofzuiger ging ook nog eens aan. Wat is dat nou toch voor iets ? Ik waarschuwde mijn vrouwtje een paar keer, maar ze moest alleen maar lachen !

22_003 

Nou ja, nu ben ik eens waaks, en dan neemt ze me niet eens serieus ...

22_002

Maar ik ben niet bang. Ik blijf net zolang totdat deze vreemde meneer weer naar beneden komt.

Het duurde me eigenlijk veel te lang, dus ben ik maar weer naar beneden gegaan, om daar met mijn vrouwtje gekke bekken te trekken naar de camera ! 

2202081

Ik was blij dat de vreemde man uiteindelijk wegging, vrouwtje was ook blij, maar was een stuk minder blij met het papiertje met een hoop cijfertjes wat de man achterliet ... maar ja.

Het schijnt dat het regelmatig nodig is, om het monster op zolder schoon te maken. Zonder dit monster hebben we anders geen warmte of warm water !

3 opmerkingen:

Pebbles zei

Zie toch liever je koppie zonder spikkeltjes
hahaha
Ze gaan zo nog denken dat je een "criminele"
beagle bent, alleen je gestreepte pakje ontbreekt nog hahaha

Brimstone zei

Nou je staat er mooi op! Als je lieve rimpeltjes maar niet worden weg gephotoshopt :-)

Brimstone zei

Je hebt toch wel tegen het baasje verteld van die vreemde man op zolder, want dat gaat van kwaad tot erger hoor met die vreemde mannen! *LOL*