31 mei 2008

Lady Roos en Vagebonden Bas & Bono

Gisteravond aten vrouwtje en baasje chinees. Altijd lekker ! Ook voor ons.

Nu hebben wij een redelijk vrije opvoeding gekregen, en mogen wij na afloop altijd de tafel en de borden schoonmaken. Roos moest aan deze taak behoorlijk wennen :

305082

Nou ja zeg, wat er nu voor mijn neus gebeurt, is gewoon niet te geloven, wat een schobbejak ! Tafelmanieren is ook niet aan Bono besteed zeg ...

305084

Nee, ik kan dit niet aanzien, daar draai ik mijn kop voor om hoor !

305083_2

Zo ben ik totaal niet opgevoed, maar het ruikt wel lekker allemaal ...

Bono : Ik zal een oogje toeknijpen Roos, ga jij je gang maar. Ik zie en zeg niets !

305085

Toch wel leuk he Roos ! Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, het blijft onder ons !

305086

En na het eten was het lekker genieten in de tuinstoelen.

305081

Vanmorgen nam Roos het niet meer zo nauw met de tafelmanieren, vanavond komt dit verslag nog in het dagboek te staan !   

3 opmerkingen:

Brimstone zei

Leuke Cavaliersfoto's!! Ik heb speciaal op de Blenheimpjes gelet natuurlijk. En ik zag een heleboel look-a-like Cavko Spaniel Caitlinnetjes :-))

Maar laten jullie de haasjes en konijntjes nu wel met rust, Boys van de Rebellenclub?

Diny zei

Gelukkig jullie zijn er weer,jullie zijn en blijven de helden ,ondanks de prachtige foto's van die hondjes.
Kuffel Doerak

Marion zei

Tja.... ik zou me haast schuldig gaan voelen... want ik heb Moira gevraagd om die prachitge foto's te komen maken tijdens het cavaliertreffen. Maar ik heb er niets geen spijt van hoor. Alle foto's zijn zo mooi geworden. Bedankt ! Groetjes Marion^& Storm