30 mei 2008

Roosje is gearriveerd !

Vanmiddag werd Roosje gebracht. En weet je wat ? Ze mag 2 nachtjes blijven slapen !

Ik vind het altijd wel best wanneer ze bij ons is, maar Bono was helemaal door het dolle ! Hij blafte haar eerst heel hard welkom, maar Roosje vond dat blaffen niet echt fijn, dus hield ze zich maar even gedeisd. Ik weet wel hoe ik een dame moet behandelen, gewoon eerst even met rust laten, en pas later beetje bij beetje laten merken dat ik ook heel erg blij ben dat ze er weer is !

Roos_062a

Ik zal gauw weer ons dagboek vullen, want met Roosje erbij zullen we dit weekend drie keer zoveel gaan beleven !

Dikke knuffel van Bas

5 opmerkingen:

Diny zei

Moira,
Mooi hoor op de laatste foto,echt een beagle zitje pootje omhoog getrokken.
Ze hebben toch allemaal dezelfde trekjes.
Knap hoor die foto's van jouw,hoe krijg je het van elkaar om ze allebei zo samen als foto model te laten zitten.
Gr.Diny

els zei

Hoi Moira,
Weer een prachtige aanwinst zo te zien die lens!!!!
Die haarscherpe move foto's krijg je met de gewone simpele digi toch nooit voor elkaar hxe9! ik baal er soms over!

Prachtig, prachtig, prachtig......

Dave en Gitte zei

Hey Moira,

Prachtige foto's inderdaad met die lens.
Wie jullie zagen in de verte zullen wij waarschijnlijk wel zijn geweest.
Wanneer komen deze foto's online want wij zijn natuurlijk ongelooflijk benieuwd.

Groetjes
Dave, Gitte, Rakker en Xena

Moira zei

Hee Dave en Gitte !
Leuk dat jullie Bas en Bono hebben gevonden.
De foto's worden inderdaad nog vervolgd, ben tussendoor nog bezig geweest met een foto-reportage van 75 Cavalier hondjes !

Ik denk dat komend weekend het vervolg weer zal zijn, want er zaten inderdaad nog hele mooie foto's van Rakker en Xena tussen !

Groetjes Moira

Larissa zei

Wat lijkt Roosje op sommige foto's op Simba....
Leuk hoor, zo'n vriendinnetje te logeren!