23 juli 2008

Bas Bono en Storm aan het Zeeuwse water

Vanavond reden we naar Storm. We mochten eerst kennismaken in zijn tuin, nou, dat ging goed hoor ! Storm is net als wij, niet echt een speel-hond, maar lekker zijn eigen gangetje gaan !

Toen reden we naar St. Annaland. Hier is een leuk strandje met een dijk ernaast. Bij het strandje mochten we los, en al gauw zaten we in het water. Het vrouwtje van Storm had een paar tennisballen meegenomen, en dit was natuurlijk het wondermiddel om ons te laten zwemmen !

Ik, Bas, was erg blij met het zoute water. Ik bleef er maar in rennen, ballen eruit halen, en weer terug. Dat was voor mijn pootje wel erg verkoelend ...

Hier een paar foto's die ons vrouwtje gemaakt heeft, want ja, zonder fototoestel weggaan, dan is ze niet compleet hoor !

237823

Dit is Storm, dan weten jullie hoe hij eruit ziet ! ( hij is al net zo'n mooi fotomodel als wij ! )

23781

23782

23783

Dat moet wel erg lekker ruiken daar !

23784

En ik liep weer alsof er niets aan de hand is. Mijn gedachten waren behoorlijk afgeleid van mijn pootje, het is toch weer een nieuw wandelgebied, met nieuwe geurtjes !

23785

23786

Even met z'n drietjes op de foto !

23787

O ja, de dierenarts zag dat ik een kilootje ben aangekomen, vrouwtje zei dat dat maar zo lijkt, ik zat niet echt flatteus op de behandeltafel ... maar de weegschaal loog er niet om. Bovenstaande foto is weer niet erg flatteus, maar ik sta wel erg mooi he ?

23788 

23789

237812

Wil je met me spelen Storm ? Denk het niet, hij draait gewoon zijn kop om !

237814

En hier lopen wij weer terug richting strandje ...

237816

Hee, een verlaten zandkasteel ...

237815

zoooo .... die heb ik  bij deze in beslag genomen !

237817

Storm laat zien dat ook Cavaliers kunnen zwemmen !

237820

237819

237818

237821

Zo, en toen was ik klaar met zwemmen.

237822

En Bono heeft zich weer in het zand vermaakt !

Thuigekomen leek de jeuk een stuk minder. Maar toch moest de kap weer op voor de zekerheid. Straks weer ons laatste rondje wandelen, en dan weer lekker slapen !

10 opmerkingen:

Diny zei

Bono,
Hallo kerel GEFELICITEERD jij bent nu al 5 jaar,je kunt echt wel merken dat je veel wijzer bent dan ik.
Natuurlijk omdat ik nog maar 4 ben.
Knuf Doerak

astrid en spyke zei

hoi bono..
......van harte gefeliciteerd ..
5 jaartjes jong..
is dat ook 5 kadootjes krijgen hoihi
.....ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt..
maar ik denk dat dat wel goed zit..
...dikke kroel van spyke

anne giezen zei

Gefeliciflapstaart Bono.
Wat gaat het hard he! Alweer 5 jaar.
Nog heel veel jaartjes gezellig met Bas en je baasjes toegewenst
Anne Bluf & Chess

peb zei

Gefeliciflapstaart.!
Laat je maar lekker verwennen vandaag !
Nog vele jaartjes met broer en baasjes.

Marion & Storm zei

Hxe8 shit... 2 daagjes te laat..
Maar nooit te laat om alsnog de hartelijke felicitatie's te komen brengen. Kanjer Bono, van harte gefeliciflapstaart ! Nog vele jaren te gaan bij je liev baasjes. Groetjes van Marion en een poot van Storm

Marion & Storm zei

Wauwwwwwwwwwwww wat ben jij snel... ben nog volop bezig op www.cavalierstorm.web-log.nl
Nog even geduld. deze reportage is echt heel erg leuk geworden. Bedankt voor de leuke wandeling ! Marion&Storm

Diny zei

Heb je lekker gezwommen Bas
Ik heb opgezocht wat hotspot is ik hoop maar dat het vlug over is
Gr,diny

anne zei

Lekker hoor dat zoute water voor je pootje Bas. En wat een leuk vriendje met mooie natte krullen had je bij je.
Maar heb je nog nooit van een zandkasteel gehoord? of dacht je ik maak er een waterval bij?!
Groot gelijk hoor.

ps en dat kilootje meer.........daar praten we verder gewoon niet over.

astrid en spyke zei

hoi moira,,
wat een leuk dagje hebben jullie gehad,
mooie fotos weer..
leuk strandje he..
....beterschap met de hotspot,,
want dat is een pijnlijk iets..
astrid en spyke

els zei

Zag er een leuk uitje uit en je merkt dat BAS van het koele zoute water geniet! Hopelijk komt er nu vlug beterschap