27 juli 2008

Toen was de zondag weer voorbij ...

En het was een mooie zondag, alleen weer iets te warm voor ons ! Nadat we vanmorgen in het bos bij het Appeltje hadden gewandeld, hebben we s'middags gewoon lekker binnen gelegen :

2707081

Lekker weer zonder kap om ... welk pootje was het nou ? Links of rechts ??

O nee, vrouwtje houdt me wel in de gaten, dan maar onder de bank liggen, ziet ze me vast niet !

2707082

O, wat is dat weer even lekker, aan het pootje likken .... zucht !

2707083

O nee he ! Gesnapt .... wie gaat er dan ook op haar buik half onder de bank liggen, om naar mij te kijken, en dan nog wel met dat flits-ding !! Ze kan zo bij de papparazzi gaan werken hoor, een beetje privacy is me niet gegund ...

2707084

En Bono houdt zich op z'n gemak. Die bekijkt het allemaal eens met een scheef oog !

s'Avonds weer de dagelijke wandeling aan de Oesterdam, even lekker de pootjes koelen in het zoute water. En toen was de zondag weer om.

2707085

En hier nog een paar plaatjes uit de tuin. De bramen doen het goed, zo goed zelfs dat ze de druiven gaan veroveren :

2707087

2707086

Dat wordt weer smullen uit de tuin !

Nu weer op naar de nieuwe week. Met hopelijk een Basje die steeds minder last heeft van zijn pootje.

2 opmerkingen:

Marion & Storm zei

Een schilderij voor aan de muur... heeft vrouwtje nog een plaatsje vrij ? Hihi
Mooie boxer maar eerlijk is eerlijk... bas&Bono... jullie zijn heuse fotomodellen hoor ! Fijne dag, Pootje van Storm

Marion & Storm zei

Hoi Moira,
Zo... dat ziet er lekker uit dat verse fruit uit eigen tuin. Buitje regen erop vandaag en groeien maar...
Fijn te horen dat het met Basje beter gaat. Hopelijk zet dit zich zo door.
Ik heb vannacht een totaal over z'n toeren zwart mormeltje op bed gehad. Z'n hartje sloeg zo snel dat ik er bang van werd. Het flitste en klapte zo hard dat hij bijna in me wilde kruipen. Uiteindelijk heb ik m'n matras maar naar beneden gegooid, in de kamer, rolluiken potdicht, radio aan en Storm weer vredig tegen me aan. Toen werd hij rustiger.... Tja.. we zien wat af met onze mannen :-)
Groetjes, Marion