13 december 2008

elk nadeel heeft zijn voordeel

En dat merkte ik vanavond tijdens de koude uitlaat-wandeling.

Goed dik ingepakt, en lekker warme handschoenen aan. Zo, laat de kou maar komen !

En dan merk je ineens een nadeel van handschoenen .... die ook nog eens iets te groot zijn, waardoor de vingers een centimeter langer zijn :

Ik moest de ontlasting van Bono opruimen .... dus handschoen uit, en ineens een heel koud handje ! Met een plastic zakje zijn warme drol opgeraapt en het was natuurlijk nog een eindje lopen naar de dichtsbijzijnde prullebak.

Ineens merkte ik dat mijn hand heel erg warm werd .... de drol was heerlijk warm en deze warmte straalde natuurlijk dwars door het plastic zakje heen ! Goh ... dat was dan toch weer even een onverwachts voordeel ! hahahaha !!!

Always look on the bright side of life ....

8 opmerkingen:

anne giezen zei

Die hebben even weer heerlijk hun pootjes gestrekt, ze waren er echt weer aan toe om lekker in het bos te rousen.

Brimstone zei

Leuk om die 4 mannenbroeders zo bezig te zien. Toepasselijk muziekje ook.

Brimstone zei

Ach en het was het poepie van je eigen hond.......

anne giezen zei

Misschien iets nieuws in de markt brengen. Beagle-wantenverwarming?
In elk geval is het goed geisoleerd

Marion & Storm zei

Hahaha... ik herken het meteen. Maar toch vertel ik dit soort dingen alleen aan mensen die ook een hond hebben. Hahaha...
Groetjes, Marion

christine zei

Gelukkig zat er nog een zakje om hahaha

zag laatst op tv in een oude uitzending..weet niet meer precies hoe het heette.....dat mensen in een park hun schoenen uitdeden en zo met hun blote voeten
door de drollen moesten lopen voor 100 gulden....brrrrrrrrr

Karina zei

Liebe Grüße fürs neue Jahr und warme Pfotenabdrücke möchten wir hier lassen.

LG Basti,Bella & Ayka

casssy zei

http://i42.tinypic.com/hsrfra.jpg

hoffe ihr könnt uns sehen

LG