20 december 2008

hondekwaad

Ja, kattekwaad kun je het niet noemen wanneer een hond zoiets uithaalt, dus noem ik het hondekwaad :

Ik ga het vrouwtje eens lekker laten schrikken ....

boe oe oe !!!!

2012082

Dit is vast heel eng voor haar ! En ik heb me toch een plezier onder deze deken !!

2012084

Volgens mij ziet zij niet wie hier onder zit ... zou het Bas zijn of Bono ???

2012083

O jee, ik krijg jeuk ... nu moet ik wel effe krabben ... als die deken nu maar blijft zitten !

2012085

oeps ... daar gaat mijn vermomming ! Ik draai gauw mijn kop om, dan ziet ze me niet ....

2012081

O O vrouwtje heeft me herkend ! It is me ... Bono !!! hahahaha !! Ik lig hier helemaal in een deuk, ik vind dit zo'n leuk spelletje !!!

3 opmerkingen:

Marjan zei

Hoi Moira,

Het was zondagmorgen wel lekker weer in het bos en dat kan je aan de beagles op de foto's ook goed zien!!
Cenna was weer lekker moe en voldaan naar al dat gestoei en geren.
Het zijn weer schitterende foto's.
Ik vind die van cenna (817) een zeer mooie foto.

Groetjes Marjan.

Marion & Storm zei

Wauw schitterende reportage. Slim gedaan zo. Howf je niet zoveel tekiezen welke je wel of niet plaatst. Ze zijn zo mooi die Beagle's in de herfstkleuren gevangen. Het was er inderdaad perfect weertje voor. Groetjes, Marion & Storm

els zei

Bono wil alleen maar aangeven hoe leuk hij het kerstdekje vind!