19 december 2008

De bos-krant

var bericht ="Heb je een foto nodig, mail Moira"; function click(e) { if (document.all) { if (event.button == 2) { alert(bericht); return false; } } if (document.layers) { if (e.which == 3) { alert(bericht); return false; } }} if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=click;

En neus aan de grond ...

... tja, dat hoort nou typisch bij de Beagle !

En dat merkten we vanmiddag weer eens bij de wandeling samen met beagle Joep.

Ze hadden alleen maar oog voor wat er allemaal zo lekker rook in het bos, wie was er allemaal geweest, en wie was dit luchtje ? Wat heeft die hond hier gedaan ? enz enz ...

Dat vragen de beagles zich allemaal af tijdens de wandeling. Het is dan ook ene hele dikke krant die ze moeten doorlezen, zo groot dat het bos is bij het Appeltje !

1912081

Hier staan Joep en Bas naast elkaar samen de bos-krant te lezen.

1912082

En hier breidt de krant zich uit naar de heide-rand.

1912084

Joep kan al helemaal alleen de bos-krant lezen, knap he ?

1912083

De neus van Bono was deze wandeling alleen maar aan de grond te zien. Die had het erg druk !

1912085

En hier laat Bas een watermerk achter in de bomen-krant :

BAS WAS HERE !!

1912088

En terwijl Bono laat merken dat hij nu helemaal geen zin heeft om te gaan poseren ...

1912087

Zegt Bas tegen de fotografe : " Kijk eens hoe braaf ik kan poseren ... Maar het moet niet te lang duren he ? Kijk ... ik weet wel wat er in die tas van je zit hoor .... haal dat er nu maar uit en geef me maar mijn beloning voor mijn prestaties !! "

4 opmerkingen:

els zei

Grappige Bono, leuke plaatjes maar die pralines hadden echt niet gehoeven hoor! ;-)

Marion & Storm zei

Ondanks de regen toch weer een heel leuk blogje. Hahaha onder die handdoek. Wat een deugniet blik in die ogen. Groetjes Marion & Storm

Marion & Storm zei

Dat is nog eens een goede vergelijking. Een krant om te snuiven i.p.v. te lezen. Fijn weekend, Marion & Storm

els zei

Samen met Joep op stap, ik ben een beetjze jaloers hoor.....En die krant? Was het de laatste editie of een oude uitgave? haha!
Weer mooie foto's hoor, ook daar ben ik wel een tikkeltje jaloers! ;-)