12 februari 2009

Foto-reportage

Vanmiddag een serieuze poging gedaan om mooie foto's van voornamelijk Bas te maken.

Dit omdat ik binnenkort een nieuw ontwerp wil gaan maken die ik op canvas laat drukken.

Het worden twee ontwerpen die ik op groot formaat laat drukken, 75 x 100 cm.

Toch valt het niet mee om goede foto's te maken, zeker wanneer je alleen met de honden op pad bent. Ze zijn gauw afgeleid, en hebben alleen maar oog voor een snoepje, maar dit heeft weer als nadelig resultaat dat ze ervan gaan kwijlen !

Maar er zitten wel een paar mooie foto's bij die ik ga bewerken :

122091

122092

122093

122094

122095

122097

Vooruit, Bono mag ook meedoen !

122098

122099

1220910

Meer informatie over mijn fotografie en ontwerpen : www.MoirArt.nl

5 opmerkingen:

peb/faye zei

Die hadden gewoon zin in een feestje...
Chess was tenslotte jarig hahaha
ze wilden hem trakteren op een speurtochtje
en spoorzoekertje spelen..

anne zei

De heren dachten waarschijnlijk we maken er ons eigen feestje van, wie weet met wie ze stiekem nog meer hadden afgesproken?
Maar ze hebben in elk geval het bos goed verkend en de baasjes hebben ook even mee mogen doen maar dan op een andere speurtocht. Juist ja, naar de drie kornuiten.

yvon zei

Ik zou helemaal in paniek zijn geweest, zeg!
Wat een avontuur....
gr.Yvon
poot van
Mazzel en Jewel

Anonymous zei

Ik sluit me geheel aan bij Yvonne hierboven. Ik zou helemaal in paniek zijn geraakt. Ik ben net terug van een weekje aan boord. Op de terreinen waar we liggen met de boot zit het altijd vol met konijnen. Maar er zitten hekken rond die terreien dus mag Storm meestal even uitrennen. Gooi maar los. Totdat hij dus van de week onder een hek doorkoop. Achter een wipstaartje aan. Wij stonden tegen het hek met onze neus. Hij liep maar door tot aan een container opslag. Maar weet je.. (trots) Thijs floot 1x en wie kwam er aan rennen. Jawel, onze Storm. Goed hey. Groetjes Marion

els zei

De tweede van Bas en de eerste van Bono vind ik wel heel mooi, ze zijn anders dan de anderen ( effe en andere pose )en er zit beweging in, mooi hoor!