21 februari 2009

sjans bij de stoplichten ?

Tjonge tjonge toch ... het is me toch wat met mijn vrouwtje zeg !

Gisterenmiddag staan we netjes bij de stoplichten te wachten. Ik, Bas, zit zoals altijd met mijn mooie karakteristieke kop met mijn neus iets omhoog, naast haar op de voorstoel.

Ik lijk dan heel verwaand, maar dat ben ik natuurlijk niet ...

Naast ons stopt een grote Jeep. En de man kijkt met een grote glimlach naar me ! Ik doe net of ik niets zie, en blijf recht vooruit kijken. Maar dan ziet mijn vrouwtje hem kijken, en raakt gelijk helemaal hoteldebotel ! Ze zegt ; " Kijk Bas, die man naast je ! " Nou scheen het een behoorlijk knappe man te zijn, dus stelt mijn vrouwtje zich gelijk aan : " Bas, kijk nou even naar rechts, die man wil je graag zien ! "

De man begint nog harder te lachen ! En ja hoor, daar gaat zijn raampje al naar beneden ...

" Wat ben jij een mooie beagle ! " zegt hij ....

Vrouwtje weet niet hoe vlug ze haar raampje naar beneden moet doen, om mijn dagboek door te geven, maar volgens mij wilde ze gelijk alles aan hem geven : haar telefoonnummer, adres, zichzelf ......

Maar dan ineens ziet ze een vrouw naast de man zitten, die ook haar hoofd even laat zien .....

Bam ... vrouwtje krijgt gelijk een vuurrood gezicht, en is nooit zo blij geweest dat de stoplichten weer op groen springen !!!

Deze sjans was dus overduidelijk voor mij alleen bedoeld ... maar ik sjans dus niet met mannen he !

Ik groet u,

Beagle Bas

4 opmerkingen:

Bono's baas zei

Hoi Bono en Bas,

Da's jammer dat je baas geen fototoestel bij zich had, ik moet zeggen mijn complimenten voor de omschrijving van de sfeer, maar de volgende keer weer een camera mee. En die vossen die durven zich volgens mij ook niet s'nachts te vertonen aan jullie.

Groetjes beagle Bono

Marion&Storm zei

Oeps........ dan waren jullie ook op tijd weer weg zeg. Ze zouden jullie nog beschieten. Maar er zitten daar ok zo enorm veel konijnen hxe9. Van Storm mogen ze daar blijven hoor. Hoe meer hoe liever. Oud&nieuw is weer voorbij. De knallen gelukkig weer niet meer te horen. Ppffhhh Storm is zo bang geweest joh. Op naar een nieuw avonntuurlijk 2009 ! Groetjes, Marion

Brimstone zei

Wat een hilarisch verhaal, ik zie het zo gebeuren :-)

Marion&Storm zei

Hahaha.. kijk dan zijn visitekaartjes handig. Voor het adres van de Bas&Bono dan hé. Niet met jouw eigen telefoonnummer erop. Hahaha. Groetjes Marion