31 mei 2010

Ik wist het : Bono heeft groene vingers !

Nu weet ik het zeker, Bono heeft groene vingers ... euh ... poten !

Eerder had hij al tot 2 x toe mijn mooie plantenbakje op tafel te grazen genomen. Na een paar serieuze gesprekken van vrouwtje tot hond, dacht ik dat hij het begrepen had. Hij moet van het plantenbakje afblijven.

Het "leek" erop dat hij het inderdaad begreep. Want in plaats van het plantenbakje te doorwroeten, besloot hij de zonnebloemen te onderzoeken  ( zie eerder blog-bericht )

Tot nu toe is het plantenbakje intact gebleven, en kon mooi op het tafeltje blijven staan. Ook voor vandaag was het weer belangrijk dat alles er piekfijn uit zag, voor nieuwe kijkers voor het huis.

Vanavond ben ik even boven bezig, en kom na een half uurtje naar beneden. En zie daar Bono zitten ... die blik ... dat deugt niet !

3105102

Ik kom in de kamer en wat tref ik daar aan :

3105101

Jawel, hij kon het toch weer niet laten !

Weer ben ik boos op hem, en spreek hem weer streng toe : Bono, dit MAG niet he !! FOEI !!!

3105103

Ondertussen denk ik, kan ik deze plantjes nog redden of niet meer ?

3105105

Bono kijkt me aan, en ik hoor hem BIJNA denken / zeggen : it wasn't me ... Bas is de dader !

3105104

Aha, dus jij denkt dat ik erin trap dat jij ONSCHULDIG bent ?

En wat is DIT dan :

3105107

Wiens poot zit onder de aarde ? NIET die van Bas !

3105106

Chips ... schuldig bevonden door bewijsmateriaal ... sorry ... zal het nooit meer doen.

3105108

Pleidooi van Bono :

Ik wilde je alleen even laten zien dat de plantjes water nodig hadden. Want ze stonden echt wel erg droog toch ? Ik wilde je alleen maar helpen ! Zoals ik dat ook met de zonnebloemen deed. Dat vaasje moest ook worden bijgevuld met water, maar dat had jij ook steeds niet door. Ik bedoelde het goed hoor !

3105109

Het plantenbakje is weer gered, en het kaarsje brandt weer in de hoop dat het ditmaal met rust wordt gelaten.

Ach, Bono heeft nu eenmaal groene vingers, en omdat er sindskort pas weer plantjes en bloemen binnen staan, komt het nu pas tot uiting !
 

3 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Hahaha moet niet gekker worden....
Ik ben trots dat ik jullie persoonlijk ken ! Niet naast de zooltjes gaan lopen hxe9.
Groetjes Marion, Storm & Aika hihi

Meggy zei

Het is ook moeilijk niet verliefd te zijn op deze heren Bas en Bono...het zou eerder verbazend zijn als ze niet beroemd zouden worden ;-)
Eeuuh, ik ga even naar Toby, die word een beetje jaloers..
lebbers en poot...
Meggy

Marion&Storm zei

Bono een plant heeft naast water ook liefde nodig. En die heb jij gegeven. Ik help hier ook altijd snoeien in de tuin. Maar ja... da's in de tuin. Binnen heb ik nog niet geprobeerd om aan planten of bloemen te komen. Maar er staat hier ook niet zo'n leuk bakje op tafel. Want ja... het ziet er wel uitdagend uit om eens even die pootjes in te laten graven hoor.
Bono, ik vind dat je goed bezig bent. Pootje van Storm