21 november 2010

foto-reportage beagle puppies

Zaterdag 20 november ben ik op puppie bezoek geweest bij een geweldig nest ! De moeder is familie van Bas, ook van Bolgerijen. De pups hebben de looks van Bolgerijen, waar ik altijd nog een zwak voor heb. Eerlijk is eerlijk : als ik nu op het punt stond om een pup in huis te nemen, dan zou het zeker een pup uit dit prachtig nest  worden !

Ik heb een paar mooie foto's van de pups gemaakt, waarbij hier een selectie :

Puppies1
 

Puppies2 

Puppies3 

Puppies4

Puppies5 

Puppies6 

Puppies7 

Puppies8 

Puppies9 

 Puppies11a

Puppies10 

Puppies12 

 

 

 

4 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Wat een prachtig verhaal !
Groetjes Marion en pootje van Storm

Marion&Storm zei

Hey Bas & Bono, We kwamen puur uit nieuwsgierigheid hier even kijken. We hoopte op een goed bericht m.b.t. het huis :-)
Groetjes Marion & Storm

Marion&Storm zei

Ik ben niet eens van plan een pup te nemen maar zit hier toch echt helemaal bij te smelten hoor. Oh wat gevaarlijk om dit soort bezokejs / fotosessie's te doen.. Groetjes, Marion

goitske zei

Ooh ik zou zo een speelmaatje voor Zita er uit halen!
Het is dat vriendlief het bij 1 beagle wil houden dus helaas voor Zita (die toch een beetje bang voor puppies is)