11 november 2010

Herfst-depressie

Herfst-depressie. Veel mensen schijnen met het vallen van het blad, of zoals nu met dit onstuimige sombere herfst-weer zich emotioneel niet zo goed te voelen.

Wij genieten juist van dit weer, veel wind, guur buiten. Des te behaaglijker is het wanneer je weer thuis bent, daar waar je het nu extra sfeervol kunt maken. Kaarsjes op tafel, haardje aan ( en dan maakt het niet eens uit of het een echte openhaard is, of zoals wij hebben, een dvd-haard op LCD scherm ! )

Ga juist lekker naar buiten met dit weer. Maak een flinke wandeling, laat de spinnenwebben in je hoofd lekker door de wind wegwaaien. Denk nergens aan, kijk om je heen, geniet van de natuur en van de prachtige wolken-luchten in deze tijd van het jaar.

Wanneer je dan weer thuis bent, kijk dan eens een avond niet naar dat vierkante kastje wat ze TV noemen. Dan wordt je weer geleefd door wat anderen je willen voorspiegelen. Maar ga je weer eens verdiepen in je hobbies.

Zo doen wij dat ook : Bas en Bono hebben een hele grote hobby binnenshuis ....

Herfst1 

Ik heb hondenpenningen gemaakt, en deze aan de halsbandjes bevestigd :

Herfst2 

En verder kan ik me helemaal verdiepen in een goed boek, warme chocomel erbij, sky-radio muziek op de achtergrond, en ik geniet van mijn avond wanneer het buiten stormt en hard regent !

Herfst3 

Dat was even onze tip van de week !

 

2 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Hahaha wat een dondersteen. Maar inderdaad wel erg knap. Aplaus voor Bono. Op naar de volgende zonnenbloem als vrouwtje even niet aanwezig is. Toch zou ik best willen zine hoe hij 'm dat flikt. Kun je geen verborgen camera weg zetten hihi...
Groetjes Marion en pootje van Storm

Karin Buiting zei

Helemaal mee eens! Niets zo lekker als uitwaaien met de beagles.
Ik struin vaker rond op jouw pagina, is erg leuk. Mooie foto's!