3 december 2010

Bezoek van een mini Sinterpiet

Vanmiddag kregen Bas en Bono visite, er stond een kleine Sinterpiet voor de deur :

312101 

Bono moest even goed kijken wie dit nu is, Sinterklaas, Zwarte Piet of ....

312102 

Bas kwam ook meteen even zijn knuffel laten zien !

312103 

Bas, weet jij wie dit is ? Sinterklaas is veel groter, en zwarte piet dat klopt ook niet helemaal ...

312104 

Kom, we gaan dit mensje even grondig besnuffelen ... dan weten we zo wie dit is !

312105 

Schaterend ligt het mensje op de grond, en toen wisten Bas en Bono wie dit is : Femke !!

312106 

Even stoeien met z'n tweetjes want het was wel even spannend hoor.

312107 

Femke speelt leuk met Bono, en Bono laat zien wat voor kunstjes hij allemaal kan :

312108 

Kijk eens hoe mooi ik op mijn achterpoten kan staan !

312109 

Ja Bono, je bent een hele brave hond hoor ...

3121010 

Bono laat meteen merken hoe lief hij Femke vindt

3121011 

En wanneer Femke even later aan tafel mooi zit te tekenen en kleuren, samen met vrouwtje, wikkelt Bono zich ondertussen helemaal onder de sjaal, en valt met de sjaal om lekker in slaap op de bank.

3121012 

 

4 opmerkingen:

Wendy zei

Hoi Moira,
Wat een geweldig idee...ik heb ook een poging gewaagd met een badje wat ik nog had staan voor de kleine van vrienden van ons.
Dat met die koekjes werkt erg goed, bedankt voor het idee!

Groetjes,
Wendy

Gonnie Althuizen ( Kennel La Tervura ) zei

Ha misschien een goede tip wij gebruiken bij warm weer een onderbak voor de wasmachine. Een vierkante bak die je ter bescherming onder een wasmachine zet te koop bij doe het zelfzaken. Kan beter tegen hondenpootjes gaat niet stuk werkt heel goed. Ook als wij pups hebben in de zomertijd een ideaal speelobject (wel bij blijven natuurlijk)

Bas en Bono zei

Hoi Gonnie, dat is ook een hele goeie tip ! Want zo'n plastic badje zal niet lang blijven bestaan vrees ik. Ik dacht ook al aan zo'n halve plastic zandbak schelp, kan ook niet stuk.

Groetjes Moira

Marion&Storm zei

Hahaha alles voor de hondjes hxe9. Ook ik heb hier ooit zo'n plastic badje gehad. 1 middag om precies te zijn. Hahaha. Zo'n schelp lijkt mij ook wel wat. Maar die zijn meteen 25,- (formido) Dan heb je 2 delen. Zullen we er samen 1 kopen ? Je gebruikt tenslotte maar 1 schelp. Of wilde je de andere vullen met zand (doen ze voor kinderen) lijkt me heerlijk die pootjes darna in de huiskamer. hahaha.
Groetjes Marion & Storm