12 februari 2011

sfeer in huis

Met een paar kleine accesoires kun je ineens een leuke gezellige sfeer in huis creeren.

Zo heb ik hier in Krabbendijke een leuk winkeltje ontdekt waar ze accesoires verkopen die PRECIES in mijn huis passen ! Echt helemaal mijn stijl. Een oud-Engels bloemmotiefje op allerlei producten.

Ik heb twee leuke glazen lampenkapjes incl. kaarsjes gekocht. Deze staan nu 's avonds op de witte kast gezellig te branden :

1102114 

1102115 

En wanneer 's avonds het licht uit gaat, en de kaarsje branden, geeft het nog veel en sfeervol licht :

1102117 

1102116 

En van de week heb ik twee leuke witte antieklook plankjes gekocht en zelf aan de muur opghangen. Leuke plantjes en wat glaswerk erop en er is weer een sfeervol hoekje gecreeerd :

1102112 

's Avonds waxinelichtjes erop :

1102113 

En het is een leuk hoekje geworden !

En Bas en Bono ... die vinden het allemaal maar best, dat gerommel in huis :

1102111 

En zo gaat ons thuis beetje bij beetje 100 % dat worden wat ik al die tijd in gedachten had !

2 opmerkingen:

mirjam zei

Dat ziet er heel gezellig uit. Fijn weekend!

Marion&Storm zei

Super gezellig ! Je hebt smaak hoor. Daar weten Bas & Bono gewoon niets van. Maar ik zie het wel hoor. Groetjes Marion en natuurlijk een pootje van Storm