11 april 2011

spelen in de boomgaard

Het is altijd weer genieten om door de boomgaard te wandelen, met aangrenzend het bos.

Voor Bas betekent dit lekker snuffelen ..

94113 

Overal op het gemakje scharrelen ...

94114 

En voor Bono is dit weer een conditietraining. Er zit hier zoveel wild, konijnen en hazen :

94111 

94112 

Daar gaat Bono, zijn neus achterna en de hazen voor hem uit !

94115 

Bono doet zijn best om de hazen bij te houden, maar helaas voor Bono is de conditie van de hazen een stuk beter dan die van hem !

94116 

94118 

Bono struint door het struikgewas, en hij is een paar keer toch vlakbij de haas ...

94117 

Wanneer er vlak voor onze ( Bas en vrouwtje ) voeten een haas oversteekt, gaat Bas er joelend en luidgevend even achterna. Ik pak hem maar gauw vast, want Bas moet op zijn leeftijd niet meer gaan jagen.

Algauw is Bono ook uitgeput terug bij ons ...

94119 

Zo te zien en te ruiken is hij ondertussen ook nog in een vieze sloot geweest. Dus laat ik de heren in een schonere sloot nog wat drinken en meteen afspoelen.

941110 

En ondertussen speelde ik met de camera. De perenbomen staan mooi in bloei, en ook de appelbomen beginnen in knop te komen.

941111 

941114 

941115 

941116 

Bloesem1 

Bloesem2 

Ja, we waren alledrie in ons element daar in de boomgaard/bos !






 

2 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Heerlijk achter de hazen aan. ook Storm denk nog steeds dat hij er ooit eentje te pakken zal krijgen maar ik heb zo mijn twijfels. We genoten via dit blog weer mee van een heerlijk dagje met jullie drietjes.
Groetjes Marion & Storm

Els en Teagan zei

Moira, ik kwam weer eens effe op bezoek hier , wat een hele mooie foto's staan er weer op je blog! Ik moest wel lachen met Bono's witte voetje en zijn andere fratsen, nog steeds die onverstoorbare blik in de ogen. En dan Bas.....Wat wordt hij wit! Mooie lieve heer Bommel wordt stilaan een opaatje. Hier weer erg genoten van de heren en de sfeervolle andere foto's, tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Els