11 april 2011

witte wraak

Wraak1 

Nou, daar zit ik dan. Is het vrouwtje bijna heel de dag weg, van s'ochtends 8 uur tot s'avonds 10 uur omdat ze zo nodig op cursus moet, heeft ze niet eens tijd om ons even aandacht te geven. Ja een kroel ... and that's it ! Gelukkig heeft iemand anders ons nog wel uitgelaten en eten gegeven, maar dat is ook wel het minste wat ze voor ons kon regelen he !

Wraak2 

Nee, hier komt ze niet mee weg. Ik zal ervoor zorgen dat ze zich nog wel een paar keer bedenkt voordat ze weer zo'n lange dag wegblijft en ons vervolgens geen aandacht geeft ....

Ik ga hier eens een hele nacht over nadenken ....

Wraak7 

En ik kom ineens op een heel leuk idee ... het heeft wel wat tijd nodig voor de uitvoering, maar het resultaat is er dan ook naar :

Wraak3 

Mooi he ! Daar ben ik behoorlijk moe van geworden.  Zoete wraak ...

Wraak4 

Hee, Bas ziet het nu ook ineens ... hij zal wel schuldig kijken, en dan krijgt hij hopelijk de schuld !

Wraak5 

Oeps ... ik was even vergeten dat Bas met het vrouwtje echt kan praten. Natuurlijk moet Bas mij weer verraden ... daar heb ik ook niks aan ! Ach ja ...

Wraak6 

...terwijl ik het vrouwtje hoor mopperen op me ( hoor ik daar ook iets van een lach ?? ) doe ik maar net alsof ik nog in diepe slaap ben !

Mijn witte wraak is geslaagd !!

 

 

 

2 opmerkingen:

Marion&Storm zei

Ooohhh Moira ... Ik herrinner me je vorig blog. Je haat ze of je houdt van ze. Op dit soort momenten ligt het even dicht bij elkaar. Maar ik weet dat je me begrijpt als ik vertel dat ik hier met een lach op mijn gezicht zit. hahahaGroetjes Marion & Storm

christine zei

Ohhhhhhhhhh wat een stouterd...!!!