7 mei 2011

ouderdom wordt zichtbaar

Nog een dagje, dan wordt Bas 12 jaar.

12 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel :

Scan4 

Scan3 

Bas4 

Bas begint nu echt zichtbaar ouder te worden met alle gebreken die het met zich meebrengt helaas.

Gisteren nam ik bijvoorbeeld Bono even alleen mee voor een grote polderwandeling omdat dit voor Bas toch teveel wordt. En ik moet eerlijk bekennen, even alleen met Bono wandelen is een stuk makkelijker, we konden lekker doorstappen, en dat heeft Bono gewoon nu ook nodig. Maar tijdens de wandeling voelde ik me wel schuldig tegenover Bas.

Thuisgekomen hoorde ik buiten Bas al zielig janken in de huiskamer ... dan breekt mijn hart. Hij wil wel maar kan niet alles meer. Ik moet hier iets op verzinnen, bolderkar meenemen is een optie.

De afgelopen tijd heeft Bas mij geholpen door een moeilijke periode te komen, en de komende tijd moet ik Bas helpen door zijn moeilijke periode te komen.

Ik hoop dat Bas nog een poos bij ons is, zonder teveel te mankeren, maar tot die tijd genieten we van alle mooie momenten die we nog samen zijn, en morgen ... dan is het feest !!

Bas050511 

 

4 opmerkingen:

Jenneke zei

Hartelijk gefeliciteerd met de knappe Bas. ook wij hopen dat Bas nog heel wat jaartje bij je mag zijn.
Een bolderkar is zeker een goed idee, wij hebben er indertijd met Lady heel veel plezier van gehad. En Lady vond het prachtig, ze zat dan als de koningin in het rond te kijken, ze wuifde nog net niet.
Bas doet me altijd zo aan Lady denken, ze hebben vast ergens een gemeenschappelijke voorouder.

mirjam zei

Gefeliciteerd met Bas, hij ziet er ook zo lief uit! Als je een bolderkar hebt is het een goed idee om het te proberen. De frisse lucht zal hem goed doen. Ik hoop met je mee dat je nog heel lang van hem mag genieten!

erwin en manda ,spiky zei

hallo,
gefeliciteerd met Bas,

ik volg nog altijd jullie verhalen ,en wij wensen je nog vele jaren met Bas (en ook Bono) en morgen een fijne dag gewenst.Onze Spiky wordt in juni 9 jaar en hij begint ook die ouderdoms kwaaltjes te krijgen.Ik hoop ook dat we nog jaren van hem kunnen genieten en hem een mooie oude dag kunnen bezorgen,zoals hij ons zoveel heeft gegeven

groetjes uit Ulicoten we zijn enkele keren in Bergen op Zoom komen wandelen met onze Spiky

Marion&Storm zei

Ja Moira.... ouderdom komt met gebreken. Ik ben efe ene beetje stil van je woorden in dit blog. uiteraard helpen jullie elkaar te steunen daar waar je kan...
Groetjes Marion & Storm