7 januari 2014

domme Bono !!

Wat wij zo leuk vinden aan dit huis, is dat we op de eerste rang zitten als er wat voorbij komt lopen.
Dus zodra we iemand met een hond zien, dan laten we allebei merken dat wij hier de baas in huis zijn!

Zo ook vandaag .... ik ( Bono ) zit op de uitkijk en dan komen er 2 grote honden voorbij!
Ik blaf en probeer tussen de planten door nog een laatste glimp te zien van deze 2 honden, om er zeker van te zijn dat ze toch echt weer weglopen ... totdat ...

Jawel, hoe genant ... ik val  tussen de bank en de vensterbank in, en knal zo met een hoop kabaal tussen wal en schip zullen we maar zeggen!

Snel klauter ik overeind, en zo snel als de bliksem zit ik weer op de bank, en met een grote sprong beland in mijn mand.

Ik kijk mijn vrouwtje quasi nonchalant aan : Wat nou? Heb ik iets van je aan of zo ??
Aan het lachen te horen, heeft ze alles dus gezien .... oeps .... ach .... ik ga maar weer gewoon slapen.


1 opmerking:

Marion zei

Hahahaha net doen of er niks gebeurd is. Groet Marion & Bliksem