7 januari 2014

Hoe een "Isa" een haas vangt ...

Het is 5 minuten rijden met de auto van huis naar het natuurgebied Oudland.
Dus als we achterin de auto mogen, weten we dat weer gaan wandelen!


Zodra we daar liepen, Bono aan de riem omdat hij zijn neus achterna gaat, en ik ( Isa ) zoals altijd los, rook ik al iets lekkers ...

En ja hoor, dwars door het struikgewas, vond ik wat ik rook ... een heerlijke verse haas !!
Ik sleep hem mee, en ga hem op een beschut plaatsje lekker oppeuzelen.
O nee  ... daar komt vrouwtje al aan! Ze heeft Bono aan een boom vast gebonden, en probeert die haas af te pakken van mij. Nee vrouwtje, dit is MIJN eten voor nu, jij hebt thuis je eten!
Dus hop, ik sleep de haas lekker mee.

Dat is een leuk spelletje, zij komt dichterbij, en ik ren weer weg, haha !!!

De haas is nu bijna helemaal op, en nu laat ik me weer van mijn goede kant zien.
Moet ik blijven zitten vrouwtje? Oke, ik kijk haar heel bedeesd aan, met mijn mooie ogen.
Niet boos worden ... ik zal het nooit meer doen!

Hup, aan de riem, maar dat geeft helemaal niks, ik heb mijn buikje weer vol!!

Geen opmerkingen: