7 januari 2014

Nieuw voornemen voor 2014

En toen was het alweer 2014 ...
Wat gaat de tijd snel! Ook al weer bijna 2 jaar dat Bas er niet meer is.

Er is enorm veel gebeurd in de afgelopen 2 jaar, en zeker in het afgelopen jaar!
Eerst verhuisd van Krabbendijke naar Halsteren, en nu wonen we sinds een paar maanden dan in ons knusse huisje aan de rand van een mooi natuurgebied.

Het gaat met Bono goed, en wat zijn karakter betreft, ook daar zit zichtbaar vooruitgang in!
Wat ik al eens eerder had vermeld, Bono heeft een sterk dominant karakter wat zich in uiterste situaties kan escaleren tot agressie.

Omdat ik niet zomaar de handdoek in de ring wil gooien, maar nog zijn laatste jaren plezier aan hem wil beleven, heb ik toch de beslissing genomen om hem een half jaar geleden te laten castreren.

Nu na een half jaar, merk ik dat Bono hierdoor toleranter is geworden. Natuurlijk blijft hij een hond met een bepaalde gebruiksaanwijzing, maar daar is mee te leven!

Bono en Isa hebben elkaar helemaal gevonden, spelen regelmatig met elkaar en ze weten van elkaar precies waar ze aan toe zijn.

We gaan het komende jaar weer regelmatig verhalen en foto's plaatsen, van wat we meemaken, gezien door de ogen van Bono en Isa, dus ik zou zeggen, naast een goede gezondheid, wens ik jullie ook veel lees en kijk-plezier toe in het dagboek van Bono en Isa!

1 opmerking:

Marion zei

Ik vind het een goed voornemen. Ook voor jullie nogmaals de beste wensen. Dat we maar veel leesplezier en mooie foto's hier gaan zien. Groetjes van Marion & Bliksem