27 december 2007

Give The Dog Some Food !

Soms zijn mensen toch zo olie-dom !

Hebben de baas en het vrouwtje net lekker gegeten, moet het vrouwtje nog even vlug om een vergeten boodschap in het dorp. Zegt zij tegen de baas : Was jij af, en geef jij de honden eten ?

Okee, dus vrouwtje weg, en de baas ijverig in de keuken aan de afwas. En wij maar wachten....en wachten !

Komt het vrouwtje weer thuis, zegt de baas : Doe jij alleen nog even de bakjes en een beetje het aanrecht afpoetsen ?

Dus zogezegd, zogedaan. De baas gaat douchen en scheren, en het vrouwtje staat in de keuken nog een beetje na te poetsen. Ik zit braaf naast mijn bak. Geen aandacht. Ik denk, zal nog eens even tegen mijn bak aanstoten met mijn poot. Zegt het vrouwtje " Nee Bas, jullie hebben al gegeten hoor ! "

Nou ja ! Mompelt ze nog in haar zelf dat de bakjes wel heel mooi schoongelikt zijn door ons ! Ze hoefde ze bijna niet uit te poetsen ! NEE ! Vind je het gek ??? We hebben nog geen eten gehad !!!

Ik rammel nogmaals tegen mijn bakje aan, gaat ze in de kamer zitten met een dik boek ....

Ik krab tegen de deur, en ik moet ineens aan die nieuwe film denken : Underdog !

Kon ik maar praten, net als die beagle in de film, dan zou ik nu voor mijn vrouwtje gaan zitten :

GIVE THE DOG SOME FOOD !!!!!!

Weer geen reactie. Dus besluit ik maar naar de deur van de bijkeuken te gaan. Hierachter ligt ons eten. Nu ga ik maar tegen deze deur krabben, en niet zomaar, nee deze keer echt voor menens !!

En eindelijk heeft ze het door ! Ze roept naar boven : Hebben de honden nog geen eten gehad ?

He He !!!! Eindelijk !! Ze verontschuldigt zich volledig tegenover mij. Bono had er geen erg in, die lag gewoon weer lekker lui te wezen op de bank.

Soms zijn ze zo dom he, geef ik ze zoveel aanwijzingen ! Maar ja, het kwartje valt wel vaker vrij laat bij ons vrouwtje !

3 opmerkingen:

ria (sjors&gijs) zei

Wat een leuk echt verhaal, niet zo leuk voor de honden, maar zie het helemaal voor me. gr. ria.

Pebbles zei

Beter dat het kwartje wat later valt dan helemaal niet hahaha
anders hadden jullie nu nog met rammelende buikjes gezeten...

Brimstone zei

Ik had het verongelijkte gezicht van Bas weleens willen zien :-))
Het is ook geen werk van het baasje. Vond het zeker al heel wat dat hij de afwas deed? LOL