28 mei 2008

Bas Bono en kleine Joep

Vanmiddag reden we naar het appeltje. We voelen ons helemaal thuis in dit grote bos ! Daar aangekomen stond kleine Joep al op ons te wachten.

Joep begroette ons zeer enthousiast, maar ik Bas vind hem nog te klein. Ik weet niet wat ik ermee moet, dus negeer ik hem maar volledig.

Bono daarentegen vindt Joep wel leuk ! En dat heeft Joep gelijk door, want het is dan ook Bono bij wie hij aandacht vraagt.

285081

Op onderstaande foto loopt Joep heel dapper achter ons aan, maar je ziet hem alleen niet omdat hij geheel verscholen gaat achter Bono !

285082

Bono heeft het naar zijn zin, lekker in het zonnetje, staat hij al knipoogend te genieten !

285083

285084

En Joep heeft zijn speelmaatje gevonden !

285085

Hee Joep : Je bent toch niet al moe ? Vraagt Bono aan Joep ...

285086

Nou, een heel klein beetje wel !

285087 

285088

En Bono vindt heel verstandig dat het tijd wordt om Joep weer met rust te laten. Maar Joep wil helemaal niet met rust worden gelaten !

285089

En hier snuffel ik samen met Joep. Dat moet ik hem toch wel leren he, hoe een beagle hoort te snuffelen, en van wie anders dan van mij, zijn grote evenbeeld, moet Joep het anders leren ? 

2850810

Een groep kinderen was helemaal gek van Joep ! Maar gelukkig kregen wij Bas en Bono ook aandacht.

Hier proberen ze ons netjes naast elkaar te laten zitten. Ons vrouwtje zei : Ze luisteren niet echt goed hoor !

O, vroeg een van de kinderen zeer serieus , zijn ze dan doof ?

Ja ... Oost-Indisch ! hahahaha !!!

2850811

En Bono kreeg een oor-massage. Dat vond hij dan ook helemaal niet erg, hij ging er eens goed voor zitten, en liet het zich allemaal maar gebeuren. Vrouwtje zei toch maar : Doe maar even niet, want hij heeft oor-pijn. De jongen zei : Maar hij vindt het wel lekker zo te zien hoor !

2850812

Toen moesten de kinderen weer verder met hun speur-tocht, en wij gingen weer moe maar voldaan naar huis !

4 opmerkingen:

Diny zei

moira,
gaat het al weer een beetje? het zijn weer geweldige foto,s,wat een lekker stel is het toch!
Gr Diny

anne giezen zei

Je was gewoon verstoppertje aan het spelen met de soesjes toch Bono. Jammer dat vrouwtje gelijk doorhad waar je alles had verstopt! Maar het moet vast heerlijk zijn geweest

Diny zei

Heel leuk dat Bono zoveel leert aan Joep.
Je ziet nu ook weer hoe zelfstandig Bas is,hij denkt zoek het toch lekker allemaal uit,ik ga mijn eigenweg!
Knuffel Doerak & Diny

Marion zei

Dat was weer een heerlijk dagje zo samen met Joep. Fijn hoor om zo'n "grote broer" te hebben. Groetjes Marion