18 oktober 2008

Met een dame op pad

Vanmorgen zijn wij met een dame op pad geweest. Cenna wandelt ook elke zondagmorgen met ons mee in de bossen bij het Appeltje, en ze vond het de vorige keer ook ontzettend gaaf om met ons mee te wandelen op het wad !

1810081

Daar zien we haar al aankomen !

1810082

Bono rent gelijk achter Cenna aan, maar Cenna is toch een tikkie te snel voor hem !

1810084

Het wordt tijd dat ik mijn charmes in de strijd ga gooien. Hier trek ik mijn allerliefste snoet, zeg nu eerlijk, wie kan mij nu weerstaan ?

1810083

Yes ! Het helpt ! Cenna wil nu ook met mij spelen !

1810085

Hier staan Bono en ik even saampjes te overleggen. Bono heeft nu door dat ik veel meer charme heb dan hij !

1810086

Maar hoe kan ik meer indruk maken op Cenna ? Want met alleen een lieve glimlach bereik ik niet veel !

En toen zag ik een kans ! Ik zou eens laten zien hoe goed ik kan zwemmen, ik zwem voor haar de zee over ! Maar helaas werd ik al gauw terurggeroepen door mijn vrouwtje, en ook Cenna was bezorgd geworden !

1810088

1810089

Dus kwam ik toch maar weer teruggezwommen ... De stroming was trouwens toch wel erg sterk !

18100810

Maar ik heb in ieder geval indruk gemaakt op de dame ! ( ze wist natuurlijk niet dat ik de volgende dag waarschijnlijk veel spierpijn zal hebben ... )

1810087

Ze was zo trots op me, dat ze zelfs een dansje voor me maakte ! Kijk, dat kan ik wel waarderen natuurlijk ... dat kun je ook aan mijn koppie zien !

18100811

Ik voelde me weer echt een jonge hond ! Kijk maar eens hoe blij ik hier ren, en samen met Cenna heb ik dan ook even lekker gespeeld !

Zijpe1a

18100812

18100815

18100814

En Bono ging gewoon lekker zijn eigen gangetje. Die vermaakte zich wel : 

18100813

I'm a poor lonesome beagle .. and a far far way from home ....

4 opmerkingen:

Marion & Storm zei

Wat heb je toch ook een groot hart hxe8 om hier ene blogje voor te maken. En wat zal je het weer moeilijk vinden... 3 is teveel ?? Hihi... Bas, Bono en Sunny... klinkt wel hoor samen :-)
Succes voor Sunny. Ik zal het rondbazuinen.
Groetjes, Marion en Storm die vandaag ook een hele lieve meid heeft ontmoet. Zie web-log.

Marion & Storm zei

Wat een heerlijke plek met zo'n heerlijk gezelschap. Het ziet er daar zo rustgevend uit dat de liefde en speelsheid als vanzelf opbloeit :-) Groetjes Marion & Storm

Bende van Moon zei

Dat zag er als een mooie wandeling uit zeg ..
We komen echt een keer die kant op als we een auto hebben

Poot van de Bende

diny zei

Het is nu meer als 2 weken geleden dat we jullie avonduren gevolgd hebben maar we zijn nu weer een beetje bij .
Wat hebben jullie veel beleefd.
Wij zijn de laatste weken niet meer geweest omdat mijn broer op 3okt toen hij van zijn vriendin die in een verpleegtehuis woont vandaan kwam door een auto aangereden en de andere dag in het UZA in Antwerpen gestorven.
Omdat ik een beetje de zorg voor hem over genomen had kregen wij als eerste bericht.
Nu is het weer een beetje rustig.
Gr,Diny