27 december 2008

lopen over water

Vanmorgen liepen we onze controle-ronde door de tuin, maar er gebeurde iets vreemds toen ik wat wilde drinken uit de vijver : het water was hard !

2712082

Dat vond ik toch wel erg raar, maar tegelijkertijd ook erg interessant :

2712083

Dat moest ik even nader gaan inspecteren ...

2712084

En toen wist ik het weer : soms gebeurt dit wel vaker, wanneer het buiten erg koud is. Dat is dezelfde periode wanneer mijn vrouwtje zo raar staat te doen bij haar auto. Wanneer we dan ergens naartoe willen rijden, moest ze eerst heel woest met een soort plamuurmes witte poeder van haar voorruit afhalen !

Ineens hoor ik Bono roepen : " Au Au !! Mijn pootjes voelen zo koud !! "

2712085

Ja, die gekke Bono staat daar gewoon met alle vier de pootjes op het harde water !

2712086

O is dat ijs ? Bono inspecteert het ook even, en nadat hij zeker weet dat hij ook geen water kan drinken uit de vijver, komen ze allebei maar weer lekker naar binnen, waar het warm is, en waar er koud water in hun bakken in de keuken staat ! 

1 opmerking:

yvon zei

Hé Moira,
Dit fotoverslagje heeft mij erg aan het lachen gemaakt.
Wat een pretletters zijn die twee boeven van jou.
Hoe ze er ook bij kijken.
Je kunt met die twee in de hoofdrol zo een
soap beginnen.

gr.yvon
poot van
Mazzel en Jewel